zwanger

hallo

ik ben nu 5 weken zwanger en weet het pas net.
het is zo wonderlijk we zijn bijna 2 jaar bezig geweest en nu is het zover maar ik kan het haast niet geloven.
heb het gevoel of droom ik en komt straks iemand me vertellen dat ik wakker moet worden. en toch heb ik de gebruikelijke kwaaltjes al ben s'ochtens misselijk en heb de hele dag een trekkend gevoel onder in mijn buik.
ook zijn mijn borsten ontzettend gevoelig en slaap ik erg slecht.
en toch geloof ik het nog niet helemaal ik denk dat dat pas echt komt als ik de echo heb gezien.
wie heeft dit gevoel in het begin ook gehad of heeft het nu nog?
 
He Diana,

Van harte hoor! Geweldig dat het na 2 jaar nu toch 'opeens' gelukt is.
En ja, we hebben dat gevoel allemaal wel gehad in het begin. Ik had zelf ook pas na de echo zoiets van 'ja, het is toch echt waar' En zelfs nu (ben 18w2d) denk ik nog wel eens 'Is het nou echt waar?'
Hopelijk kun je over een week of 6 een mooi klein mensje zien op je echo!

Succes met alle andere kwaaltjes en geniet ervan!

groetjes Klarie
 
Hai,

Allereerst, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben zelf ook na 2,5 jaar weer zwanger van de eerste (heb miskraam gehad), En ben nu ook precies vandaag 5 weken. Ik moet over 2 weken op 6 september een echo laten maken. Ik kan haast ook niet wachten. Het is allemaal zo pril nog. Ik heb ook van die pijnelijke borsten, en begint ook af en toe te jeuken.
Tip: Ik smeer ze elke ochtend en avond met iets vettigs in. vb; babyolie

Groetjes Sabrina
 
Hai,

Allereerst, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben zelf ook na 2,5 jaar weer zwanger van de eerste (heb miskraam gehad), En ben nu ook precies vandaag 5 weken. Ik moet over 2 weken op 6 september een echo laten maken. Ik kan haast ook niet wachten. Het is allemaal zo pril nog. Ik heb ook van die pijnelijke borsten, en begint ook af en toe te jeuken.
Tip: Ik smeer ze elke ochtend en avond met iets vettigs in. vb; babyolie

Groetjes Sabrina
 
Hai,

Allereerst, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben zelf ook na 2,5 jaar weer zwanger van de eerste (heb miskraam gehad), En ben nu ook precies vandaag 5 weken. Ik moet over 2 weken op 6 september een echo laten maken. Ik kan haast ook niet wachten. Het is allemaal zo pril nog. Ik heb ook van die pijnelijke borsten, en begint ook af en toe te jeuken.
Tip: Ik smeer ze elke ochtend en avond met iets vettigs in. vb; babyolie

Groetjes Sabrina
 
Hey hey,

Allereerst heel erg gefeliciteerd!!!!! En dat gevoel dat jij hebt heb ik ook heel erg.
Ik weet echt niet hoelang ik zwanger ben en heb daarom ook volgende week dinsdag mijn eerste echo. Gelukkig maar want dan kan ik het eindelijk geloven. Ik denk echt dat bijna elke vrouw dat gevoel heeft....

Liefs,

Danielle
 
Hoi,

Gefeliciteerd!! Ik vond het in het begin ook heel onwerkelijk,   ik wilde ook echt iets doen waardoor het werkelijker werd. Dus ik ben naar de prenetal gegaan en heb 3 kadootjes gekocht, 1 voor de baby, 1 voor de papa en 1 voor mezelf. 's Avonds had ik die kadootjes klaar gelegt en met de aanstaande papa had we een 'baby-pakjesavond'. Ik had voor de baby een speelkoord voor in de kinderwagen gekocht, voor de papa een boekje(101 tips om een leuke papa te worden) en voor mezelf een zwangerschapsboek.
Misschien vind je dit een leuk idee!
Geniet lekker van je zwangerschap, voor je het weet ben je al aan het aftellen.

Groetjes Kirsten
31w5d
 
Terug
Bovenaan