zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben nieuw hier op het forum en het lijkt me wel leuk om met andere a.s. moeders te praten over hoe hun ervaring is met de zwangerschap.
En misschien zijn er vrouwen bij die ook een moeder hebben die een DES-dochter is of vader die een DES-zoon is
Ik ben zelf 10 weken zwanger en heb last van ochtendmisselijkheid , moeheid en ik kan moeilijk naar de wc wat ik ook eet.
Ik heb al van alles geprobeerd , fruit leek te helpen , maar dat hielp maar even en toen zat het weer vast.
Ik heb bruin brood geprobeerd en nu ben ik bezig met pruimen hopelijk helpt dat om naar de wc te kunnen.
Ik heb af gelopen een donderdag een echo gehad bij de gyneacolog en het hartje klopt en het is gegroeid   dus dat was gelukkig allemaal goed.
Nu zul je je misschien afvragen waarom ik bij een gyneacoloog zit en het is als volgt.
Mijn moeder is een DES-dochter en nu wil de huisarts , ik en mijn man het zekere voor het onzeker nemen om een goede zwangerschap en bevalling tegemoet zien , want ze weten niet of die DES invloed heeft gehad op mij.
Tot nu toe gelukkig niet , alles ziet er goed uit , maar er zijn ook vroeggeboortes in de familie en dat willen we ook voorkomen dus vandaar.
Het leuke bij de gyneacollog is wel dat je iedere keer als je komt er een echo gemaakt wordt en die krijg je mee naar huis.
Ik ben nu al 2 keer geweest , 1 keer bij de 6 weken en een keer met 9 weken en je ziet verschil echt wel.
De volgende afspraak is op 9 februari
En dan gaat mijn man mee.
Ik ben benieuwd.

hallo
GEFELICITEERD net je zwangerschap gelukkig houden ze je goed in de gaten +!
hee veel plezier hier groetjes jeannet

hoi hoi
welkom op het forum !!!! en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
leuk hoor dat je al 2 echos hebt gehad ik krijg pas over 1,5 week mn eerste bezoek bij de vk en pas over 2,5 week mijn 1e echo....ik kan bijna niet wachten hihi

succes verder!!
kus kus maris

bedankt voor jullie reactie.
Succes met de eerste echo.
Het is wel leuk dat je kunt zien wat er in je buik groeit
Groetjes Jessica

quote: marisjuh22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2006 11:55:01'));

hoi hoi
welkom op het forum !!!! en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
leuk hoor dat je al 2 echos hebt gehad ik krijg pas over 1,5 week mn eerste bezoek bij de vk en pas over 2,5 week mijn 1e echo....ik kan bijna niet wachten hihi

succes verder!!
kus kus maris

Bedankt voor je reactie.

Succes met je echo ik mag 9 februari weer

Terug
Bovenaan