ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al:   De test gisteravond was positief. ZWANGER!!
Een dikke vette streep. Geen twijfel mogelijk.

Ik heb net de gyn gebeld en mag 21 april komen voor een echo.
In verband met mijn 2 miskramen afgelopen tijd, mag ik vanaf de 7e week tot de 12e week iedere week een echo laten maken. Dan kunnen ze in de gaten houden of het goed blijft gaan.

We zijn zooooooooooooooo blij met het nieuws, alleen erg bang dat het
weer fout zal gaan.
We gaan er natuurlijk niet van uit, anders geniet je helemaal niet meer.

Veel liefs, Go

Gefeliciteerd!!! Hopelijk blijft alles goed gaan. Wel een geruststelling voor jullie dat je iedere week een echo krijgt.

Groetjes,

Neeltje
15w1d

Hoi Go,

Gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!
Ga proberen te genieten van alles wat er gebeuren gaat. Fijn dat ze je nu heel goed gaan controleren.

Ik hoop nog een keer ergens te lezen hoe het met je gaat, aangezien mijn zwangerschap er alweer bijna op zit(als mijn kleine nog een keer besluit te komen!!)

Nogmaals gefeliciteerd!

Liefs Odette(40+1)

HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!

echt super  hoor!!!!!!!!!!!weet nog goed dat ik laatst je berichtje las dat het niet meer goed zat....vond het echt heel erg voor je.....maar super dat het zo "snel"weer harstikke raak is....ik weet het is makkelijk gezegd maar ga er maar gewoon 3 dubbel en dik van genieten!!!!!!

liefs lonneke

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Niet te veel aan je vorige miskramen denken. Stress is niet goed voor jou en je kindje. Ga lekker genieten van deze zwangerschap

knuf guppie

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik zal proberen positief te denken en niet teveel in het verleden terug te kijken.

Liefs, Go

wat leuk voor jullie zeg !!

Neem gewoon week per week en probeer van elk moment te genieten, het is jullie blijkbaar gegund dus doe rustig aan  !

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan