zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

IK heb een vraagje,
Ik ben altijd iedere maand op de zelfde dag ( dat is bij mij donderdag)
ongesteld, dat is al een hele tijd zo.
Maar ik werd gisteren niet ongesteld, ik gelijk een test gehaald en die zei dat ik niet
zwanger bent. maar nu vrijdag ben ik nog steeds niet ongesteld, en meestal
voel ik een paar uur van te vorren dat ik ongesteld word.
Ik voel soms wel een beetje wat maar niet echt dat je zegt ik word ongesteld.
Wat denken jullie heb ik misschien de test te vroeg gedaan?
Heb iemand hiermee ervaring?
Bij mijn dochtertje was ik ook een dag overtijd, maar de testt was toen wel positief.
En toen voelde ik trouwens wel dat ik ongesteld moest worden maar dat was achteraf
innestelings krampen geweest.
Ik hoop dat iemand hiet ervaring mee hebt.

Groetjes Marleen

Hoi Marleen,

mijn eerste test was ook niet meteen positief, en die had ik ook een dag nadat ik ongesteld moest worden gedaan, op aanraden van een collega, omdat ik ruim anderhalve week met enorm pijnlijke borsten rondliep.
We hadden er eigenlijk een soort van weddenschap van gemaakt. En ik had gewonnen, althans... dat dacht ik.  

5 dagen later nog geen menstruatie, dus toen maar een tweede test gedaan. En die was inderdaad positief.

Probeer het over een paar dagen gewoon nog eens.

Succes!!!

hoihoi
ik was altijd op woensdag ongesteld en toen ik op een donder dag niet ongesteld werd heb ik gelijk een test gedaan maar bij mij was wel duidelijk te zien dat ik zwanger was.
ik denk dat je het nog even aan moet kijken in ieder geval nog een paar dagen en dan opnieuw een test doen als je nog niet ongesteld ben ik hoop dat het lukt heel veel sterkte er mee

Terug
Bovenaan