zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb net vanavond test gedaan. Ik was sinds voor de kerst niet meer ongesteld geweest en had wat raar gevoel in mijn buik.
De test geeft nu inderdaad aan dat ik zwanger ben!!!

Nu heb ik toch een vraagje:
Watvoor test zal de huisarts doen als ik daar morgen heen ga?
Is dat net zo'n soort test of is dat met bloed prikken of zo?
Ik heb geen idee, want zo'n test is toch al behoorlijk (99%) betrouwbaar?

Ik hoop dat jullie hier voor mij een antwoord weten.
Ik ben helemaal hoteldebotel!

Groetjes, Anneke

hoi anneke!!!

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
ik kon het ook niet geloven toen ik 's avonds een test had gedaan, had 's ochtends dus weer een test gedaan en die was ook positief, want mijn dokter checkte het niet nog een keer, hij zei dat de testen net zo betrouwbaar zijn als bij de dokter zelf.
hij gaf me tips zoals foliumzuur slikken en gezond eten en maak een afspraak bij de verloskundige. daar kan je al terecht als je 8 weken ben.

heel veel succes en plezier!!!!

ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!

veel liefs diana

Hoi Anneke,

Als zo'n test positief is, kun je er zeker van zijn dat er in ieder geval IETS gaande is in je baarmoeder. Dat heeft de mevrouw die mij een echo heeft gemaakt verteld.
Ik heb een 1e zwangerschap gehad die uitliep in een miskraam. Na de curretage werd ik ook maar niet ongesteld. Na een aantal weken toch maar eens een test gedaan. Die werd heel licht positief. Na een paar dagen nog eens gedaan en toen was ie duidelijk positief. We konden het niet geloven. Omdat we op vakantie zouden gaan, hebben we bij ons in de buurt een echo laten maken (bij die mevrouw kun je terecht voor de zogehete pretecho's). Ik vroeg toen ook aan haar of die testen je ook wel eens voor de gek konden houden. Zij zei dus van niet. Er is dan altijd wel iets aan de hand.
En wat bleek, bij ons toen ook! Ik ben nu inmiddels bijna 14 weken zwanger.
Dus ik weet ook niet of de huisarts nog een test bij je zal afnemen. Gewoon maar even afwachten.

Groetjes en succes!
Maike

Gefeliciteerd! Ik was ook wel van slag toen de test postitief was. Het heeft wel een heel aantal dagen geduurd voordat ik het echt geloofde. En ik moet zeggen dat het pas écht werd toen de baby begon te schoppen. (dat was bij mij met 17 weken) Ik vond het zo'n raar idee dat er een baby in mijn buik groeide.

Geniet lekker van je zwangerschap, voor je het weet is het weer voorbij. Zelf kan ik eigenlijk niet wachten tot het zover is. Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn kleine meisje.

Groetjes, Marisa

gefeliciteerd hoor.

Bij de huisarts zullen ze ook een urinetest doen, tenminste dat deden ze bij mij.
In principe hoef je niet naar de hh maar het is altijd leuk om het bevestigd te hebben dat je idd zwanger bent.
Groetjes

Terug
Bovenaan