ZWANGER!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Na 9 maanden mag ik me dan eindelijk aansluiten bij dit forum!
Vanmorgen om 6.00 uur dan toch maar een test gedaan...en...2 dikke blauwe strepen!!
Ben zooo blij!
Heb ook gelijk een vraag...moet je nu gelijk de huisarts bellen? hoe werkt dat???

Groetjes Espritxx

Hallo,

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik idd een afspraak gemaakt bij de huisarts. Deze heeft toen nog een test afgenomen en informatie gegeven over verloskundigepraktijken in de buurt.

Nu, bij deze zwangerschap, heb ik met 6 weken zelf naar de verloskundige gebeld om een afspraak te maken. Ik kon daar toen nog in dezelfde week terecht.

Gr. Elle

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten want de tijd vliegt voorbij. Ik heb trouwens gelijk naar de Vk gebeld en moest toen 6 weken wachten voordat ik mocht komen maar dat is per persoon verschiilend. En als je langer bezig ben of Mk heb gehad of je cyclus is verschillend mag je meestal eerder komen.

Wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Gr Fruit Girl 30 wk en 3 dgn

Hallo,

Ik woon in een  nieuwbouwwijk met één verloskundige, heb me daar meteen aangemeld.
De huisarts heb ik telefonisch op de hoogte gebracht, dat was voldoende!

Ik ben vandaag 6 weken maar geloof het nog steeds, leef een beetje in een roes, is dat herkenbaar?
Ik mag met 8 weken bij de verloskundige komen? Kijk ik echt naar uit!

Liefs Linda

gefeliciteerd meid, ik had mijn dokter gebeld maar die stuurde me direct door naar de VK, en dara heb ik gebeld voor een afspraak (was daar gewoonlijk rond de 8 weken)

quote: lin1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:37:20'));

Hallo,

Ik woon in een  nieuwbouwwijk met één verloskundige, heb me daar meteen aangemeld.
De huisarts heb ik telefonisch op de hoogte gebracht, dat was voldoende!

Ik ben vandaag 6 weken maar geloof het nog steeds, leef een beetje in een roes, is dat herkenbaar?
Ik mag met 8 weken bij de verloskundige komen? Kijk ik echt naar uit!

Liefs Linda

Oh en ik vond het toch zo'n tegenvaller de eerste keer, ik had er een romantisch idee bij maareh was gauw wakker geschud door die vervelende VK hiero, dat het nog allemaal mis kon gaan enzo, dat we maar echo moesten laten maken omdat ik niet perse wist hoever ik was (allemaal beetje tegen d'r zin in geloof ik) pas na de 12 weken begonnen ze normaal te doen en PAS VANDAAG heb ik de eerste keer het leuk gehad...

Terug
Bovenaan