Zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Hoop dat jullie me kunnen helpen... zit even te shaken op m'n stoel...

Ik zal even bij het begin beginnen.

Ik ben half mei 2007 (dit jaar dus) bevallen van een gezonde zoon! Super!
Onze zoon is nu dus 4,5 maanden oud.

Ik ben sinds die tijd 3 keer ongesteld geweest, ongeveer half juni, begin juli en begin september.

Ik voel me de laatste dagen raar, zei al tegen m'n man: het voelt nu net zo als toen ik zwanger was... duizelig... emotioneel.... enorme trek in cola... (hihi, had ik tijdens mijn zwangerschap)

Ik dacht zostraks... goh laat ik is een test doen, je weet het nooit... We hebben overigens met condoom gevreeën...

Ik zag maar 1 streepje, had de test weggelegd en ben lekker verder gegaan met wat ik aan het doen was. Ik dacht zojuist, ik zal die test even weggooien...

En wat zie ik?????? Jawel... een heel licht streepje, ik heb nog een test gedaan en ik zie wederom een heeeeel licht streepje, maar het is wel te zien dat er dus 2 streepjes staan.

Dit was niet helemaal de planning, ik had er wel al overnagedacht omdat ik heel graag nog een kindje wil maar we hadden besloten dat het handiger was om nog een jaartje te wachten.
Ik denk dus dat ik nu zwanger ben, ben stiekem toch wel blij, maar...

Hoelang ben ik zwanger??? het lijkt me sterk dat als ik 9 september ongi was dat ik dan nu al positief test... zal ik langer zwanger zijn? en was dat een innesteling? of zou het toch kunnen?

Ik ga zo de verloskundige bellen. Hoop dat jullie me kunnen helpen meiden, ben een beetje in de war nu.

Liefs Barrel

Even een update...

Ik mag dinsdag naar de verloskundige voor een (inwendige) echo... dan gaan ze de zwangerschapsduur bepalen.

Vind het wel weer super spannend hoor!

Nu vanavond m'n mannetje nog even inlichten....   Nou ja, als die eenmaal over de eerste schrik heen is vind ie het vast ook super!

hey hey,

(als het wel zo is) gefeliciteerd!!! super toch als  zo'n mooi  wondertje in je buik groeit

veel liefs samantha..

Hey barrel,

jeetje joh, wat heftig allemaal. Stel je eens voor!
Maar ik wil nog wel even vragen na hoe lang je een licht streepje zag. Was dat voor of na 10 min?
Ik heb zelf wel eens gehad dat ik na een lange tijd ook een licht streepje had en dan zeggen ze dat de test niet geldig is.
Ik werd de volgende dag ongesteld...
Hoe veel dagen ben je overtijd?

Ik ben erg benieuwd!!

succes,

liefs Toetje

Hoi aardbeientoetje!

(hm... krijg spontaan trek in aardbeien, hihi)

Ik had die test al een uur liggen, ik wou hem weggooien omdat ik dacht dat ie negatief was, hij bleek dus positief.

Ik heb daarna opnieuw getest en na 2 minuten stond er dus een licht streepje.

Ik weet niet hoever ik ben, heb 9 september een korte bloeding gehad, als die een menstruatie was dan denk ik niet dat ik nu (na 3 weken) al positief zou testen, daarvoor ben ik 2 juli ongi geweest, als dat de laatste keer zou zijn zou ik dus al 12 weken zijn, ik heb geen idee dus! Ik hoop dat ik dan al 12 weken ben maar ik ga er maar vanuit dat het er minder zijn, dan valt het alleen maar mee.

Ik hoop wel dat alles oke is, heb geen foliumzuur geslikt enzo...

Nou ja, even een weekje doorbijten, dinsdag mag ik naar de verloskundige.

Ik zit mezelf al helemaal gek te maken hier, we moeten een kamertje opknappen, m'n kinderwagen kan ik straks niet meer gebruiken, wordt dus tijd voor een dubbele... nou ja, echt super spannend weer!

Binnen 2 minuten? Zwanger as can be, zou ik dan zeggen!!
Wat heftig zeg, maar ook leuk, toch?
in ieder geval van harte.
Kan het niet zijn dat je een late eisprong had en je 9 sept. een innestelingsbloeding had?
Dat lijkt soms op een lichte menstruatie. Dan zou je nu ong. 4 a 5 weken zijn en zou het verklaren waarom je streepje nog zo licht is.
En foliumzuur kan nu alsnog, hoor.

Spannend morgen...

laat je het weten?

liefs Toetje

Hoi, was wel erg nieuwsgierig hoe het nu met je is????Laat je iets weten????? groetjes Wendy mv Bas, Iris en Thijs

zou toch een bak zijn! ik ken je nog van de vorige zwangerschap, van hier op het forum. Je bent sneller terug dan je dacht haha.

gefeliciteerd!

groetjes
talke

Terug
Bovenaan