zwanger???

Hallo meiden,

Ik moet even mijn ei kwijt. Heb een best wel onregelmatige cyclus. Maar ik zit nu op de 33 dagen en ik ben al 4 dagen misselijk. Zaterdag heb ik bijna de hele dag overgegeven en sindsdien misselijk. Het komt ook ineens de kop op zetten en als ik dan rustig ga zitten of liggen zakt het wel weer af, Test gedaan die was negatief.
Zit denk ik niks anders op dan maar weer te wachten.

Is er iemand die zoiets heeft meegemaakt??

Groetjes,

hoi,

hier Thes 27 jaar,

jeetje, ja zelf ook mee gemaakt....
je lijf kan rare dingen met je doen....
ik heb van mijn eerste kindje ( Jannes nu 1.5 jaar ) 16 mnd gedacht:
nu is het zo ver...maar steeds niet...
ben zelfs 1 keer naar de dokter geweest met mijn klachten,
(toen ik weer eens over data was,)  zere borsten vaak plassen enz,
en....schein zwanger....kan allemaal als je maar graag genoeg wilt.....
en voor mij was een ciclus van 5-8 weken heel normaal  ...
maar toch echt zwanger geraakt en vondt het toen geweldig al die klachtjes...
beetje misselijk ( 8 kg afgevallen na 12 weken bleek ik zwangerschapsdiabetes te hebben ) kramp in mijn benen, grote borsten ( 2 maten gegroeid )
maar een geweldige zwangere periode gehad en een heerlijk ventje gekregen waar we alle dagen van genieten ,
en nu al in de eerste ronde zwanger van de 2de !!
na mijn bevalling kwam mijn siclus na 8 mnd weer op gang en nu netjes om de 3 weken !
nu geen klachten, ben een beetje misselijk geweest en last van mijn benen, maar niets is erg hier van, ben gewoon heel blij !!
bij ons was het 2de streepje de eerste keer heeeel licht en 3 dagen erna iets donkerder, maar het zijn er 2 ; dus zwanger !
je kunt het beste ook na een paar dagen nog een keer testen, of langs de huisarts gaan, die test ook heel goed en voor niets ! ;)
enne alvast gewoon genieten kan toch geen kwaad ?
hoop voor je dat je zwanger bent !!

Terug
Bovenaan