Zwanger?!?

Hey meisjes,

Hier ben ik nog eens na heel lang geleden.
Zal mij even terug voorstellen,ik ben vorig jaar op 28 september bevallen van men eerste kindje en ik heb hier wel een hele leuk tijd beleefd opt forum en soms durf ik nog wel is komen piepen omdat ik het toch niet direct kan loslaten:)
Nu heb ik toch ook wat vragen hoor.
Dyenthé was eigenlijk een ongelukje maar heb er nooit aan getwijfeld om haar te houden waar ik nu ontzettend dankbaar voor ben want het is zo'n schatje,is bijna 15 maand ondertussen.
Ik was dan sinds in het begin van de zwangerschap ook alleen en het is echt heel zwaar geweest maar heb mij er door geslagen en nu ben ik zooo gelukkig.
Sinds een tijdje heb ik ook terug een vriend,die zo goed is voor haar en mij,dacht niet dat dit bestond.
Maar... nu ben ik sinds een dag of vijf constant misselijk,niet enkel smorgens maar over heel de dag en dan soms gaat het weer wat weg maar dan eet ik iets en ja daar is het weer.
Nu maak ik mij wel wat zorgen,wij hebben een paar keer onveilig gevreeen,maar eigenlijk volgens mij niet in mij vruchtbare periode,ik had net mijn maandstonden gehad en als die net voorbij waren was dit en elke keer altijd op tijd gestopt maar een keer dus niet.
Nu zou mij dit verwonderen dat dit zou kunnen in die periode maar als ik dan denk hoe dyenthe verwekt is,toen nam ik gewoon een iets lichtere pil als gewoonlijk en   toch was ik zwanger,door dat ik dat met dyenthe heb meegemaakt begon ik toch soms is te denken van zou het nu echt kunnen.
Ik denk dat het in het weekend twee weken geleden is dat we onveilig gevreeen hebben,maar zou dit kunnen dat je dan echt van in het prille begin zooo misselijk bent?
Want bij dyenthe wist ik pas dat ik zwanger was op bijna elf weken aangezien ik mij echt doodnormaal voelde.
Maar ja zwangerschappen verschillen natuurlijk he.
En het duurd nu nog zo lang eer mijn stripje uit is en voor ik iets weet,maar denken jullie dat het zou kunnen?
Weet het echt niet goed,en ik zou het zeker houden aangezien ik en men vriend wel samen nog een kindje willen  maar hadden wel nog ietsje langer gewacht.
Als iemand wil reageren?
Veel liefs orchideke

Hallo,

Het zou best heel goed kunnen, zaadjes kunnen wel een week in je baarmoeder overleven (dus als je een vroege eisprong heb gehad kan het heel goed) en zoals je al zegt is elke zwangerschap anders het zou best kunnen dat je zwanger bent...
Bij de kruitvat hebben ze test die je een week voor je ongesteldheid al kan gebruiken, dus als je het echt graag wilt weten kan je overwegen deze te gaan halen!
Super trouwens dat je zo'n lieve vriend heb gevonden! Succes!

Liefs Melissa

hey meis,
wat mooi dat je zo lieve vriend nu heb en zo hoort het ook meid!
het zou idd best kunnen maar dan moet je gewoon even testen en die van de kruidvat is heel erg gevoelig maar ik weet niet of je een jumbo supermarkt in de buurt heb maar die testen van eigen merk zijn ook zoo gevoelig die gaf het bij mij nog eerder aan dan die van de kruidvat nou meid heel veel succes!

veel liefs samantha

Hallo meis,

Op 21 okt, was mijn eerste mentruatie naar de bevalling van mijn zoontje 15-04-08. Ik gaf borstvoeding, dus het was niet raar dat het zo lang op zich liet wachten.
Ik dacht een graadmeter te hebben, waarneer ik ongeveer vruchtbaar zou zijn.
3  weken naar mijn menstruatie, dachten mijn man en ik eindelijk een keertje zonder die stomme condoom te vrijen. Ik kon tenslotte echt niet zwanger raken in die periode, want voor mijn eerste zwangerschap, had ik altijd een cyclus van 30 dagen.
Nou, 3 weken later bleek ik toch echt zwanger te zijn en ik ben nu dus 5 weken en 4 dagen zwanger!!!!
Heb al een echo gehad en daaruit bleek inderdaad dat ik pas 5 weken zwanger was. (3 echte weken, plus de 2 die je dan kado krijgt) Terwijl als je naar mijn laatste menstruatiedag zou kijken, ik nu bijna 7 weken zwanger moet zijn, maar dat is dus echt niet zo!!! Ook de gyn zei, dat het wel vaker voorkwam, dat je cyclus ineens heel anders loopt.
MMMHH voor ons was het echt even heel hard slikken, want jeetje, onze kleine man is nu bijna 8 maanden. Dat was wel heel snel. En ik zou ook echt heel eerlijk zijn en dat abortus wel eens door mijn hoofd heeft geflitst. Maar ik kan dat echt niet en naar een paar dagen, ben ik wel aan het idee gewent en begin ik alle leuke dingen te zien. En wat is er nou mooier dan een wondertje in je buik.

Als ik jouw was zou ik gewoon een test doen. Als het kindje toch welkom is, dan is er toch niets aan de hand.
Maar ik zeg nooit geen NOOIT meer, alles kan!

Succes
Groetjes

Hey,

Bedankt voor jullie reacties,ik wou nog even zeggen dat ik het is goed heb negekeken en ik ben op 3 december terug begonnen met mijn pil dat was dan vandaag net een week geleden,en ik moest ze normaal terug beginnen in nemen de donderdag ervoor dus ben uiteindelijk zes dagen na men menstruatie onveilig geweest maar dan wel opgepast en die ene keer niet,maar in de eerste week na je  menstruatie  kan je toch normaal niet zwanger raken?Je eisprong is toch normaal pas na een week of twee na je menstruatie maar ja zoals je zegt en de zaadjes blijven wat zitten zou het natuurlijk wel kunnen he.
Ook als ik dan die woensdag begonnen ben met de pil was ik wss niet van de eerste dag terug veilig he.
Ik heb ook verschrikkeleijke hoofdpijn en ben ook draaierig,maar stel dat ik nu zwanger ben,kan je dan zo snel verschijnselen hebben?
Ik ga normaal vanavond toch is bij de dokter langs denk ik,hij heeft spreekuur van zes uur dacht ik maar dat moet ik bij de onthaalmoeder even navragen als ik dyenthe ga halen want ik ga nog maar net naar deze dokter aangezien ik net verhuisd ben.
Hebben jullie een idee wat hij voor mij zou kunnen doen?Hebben zij ook zo van die tests of is het beter dat je bloed laat trekken en hebben ze dan meer zekerheid?
Want een vriendin van mij was samen met mij zwanger en die dacht dan dat ze zwanger was omdat ze geen menstruatie meer kreeg en ook bij de dokter bloed laten trekken en daaruit bleek dat ze niet zwanger was maar een week later bij de gyneacoloog was ze dus wel zwanger en dan ook al een week of zeven:) raar he.
Ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig om naar de dokter te gaan,hoe zeg je dit nu:)
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan