ZWANGER!!!!!!!

Hallo allemaal!!!!

Momo ik zie dat het gelukt is!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Ik ga met je mee naar het maart forum! Want vanochtend had ik een vette plus!

Het is wel raar gegaan:
In Egypte werd ik ziek, arts doet bloedtest en zegt dat ik niet zwanger ben. Ok dacht kom maar op met die pillen. Toen ben ik gaan vloeien op mijn NOD. Maar het was anders maar daar stond ik niet bij stil. Het was helder rood bloed en niet zoveel als normaal. Ook had ik geen buikpijn. Vandaag is het eigenlijk dag 9 van mijn "nieuwe cyclus". Maar mijn borsten deden zeer gisteren. Dus dat kan niet dacht ik, nou vandaag dan ff tempen: 36.9! Dat is voor mij hoog. Dus besloten we maar voor de gein te testen eerst een goedkope: 2 streepjes. Ik kon mijn ogen niet geloven! Dus dan maar een CB: een vette plus! Dus het is echt zo. Toen dacht ik ineens aan al die medicijnen, grrrrrrr. Dus de gyn gebeld, hij zei het kan geen kwaad. Ik vertelde dat ik ook gevloeid had en toen zij hij enthousiast nou kom volgende week maar dan voor een echo!
Dus nu mag ik woensdag naar het zkh voor een echo. Hopelijk is alles dan goed.

Meiden er is dus nog hoop, ik werd zwanger in de maand dat ik er niet meer meebezig was en lekker ontspannen op vakantie was. Dus kop op, houd moed!!1

Hierbij stuur ik het virus naar jullie allemaal.

Lea,

Bedankt voor het bidden!! Ik denk dat het ook geholpen heeft. Alles komt goed!

Heel veel liefs Claudy

claudy!!!! wat een schitterend en bizar en waanzinnig mooi verhaal!!!!!! van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! wouw!!!!ik ben ook blij dat de medicijnen geen kwaad konden...
he, geniet er van en ik probeer nog even jou virus op te vangen! liefs lis

Ik ben het helemaal met Lis eens, wat een prachtig verhaal, zo zie je maar weer!!! Nog van harte gefeliciteerd Claudy, ga er lekker samen met je mannetje van dit prille geluk genieten.

Liefs Mick

WAT GEWELDIG!! GEFELICITEERD! Wat een verhaal zeg! Gelukkig kunnen die medicijnen geen kwaad!! Nou ons lijnplan moeten we dan ook maar vergeten! (of hadden we dat al gedaan hihi)!
Het gaat echt goed hier!!

Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte. We horen het wel he als je de echo hebt gehad!!
Liefs Inge

Hoi Claudy,
Inderdaad een ongelofelijk verhaal, maar wat ontzettend geweldig voor jullie zeg!! Van harte meid! En houd je ons een beetje op de hoogte?
Van harte meid, het is je gegund hoor!!
Liefs,
Di

WAT GOED CLAUDY !!!

Jeeminee van harte gefelicitaart meissie, je bent plots zwanger wat geweldig voor jullie!!

Ook jij kunt dus bij Luna, Joan en Momo op de rose wolk kruipen, wordt nog druk daar!! Heerlijk dat het virus hier flink bezig is, nu wij nog allemaal!!

Geniet er flink van het is je van harte gegund.

lfs. Suus

Terug
Bovenaan