ZWANGER!

Hoi Meiden, ik wil jullie effe mededelen dat ik zwanger ben, ja ongelooflijk he maar echt waar. We zouden in januarie met ivf/icsi beginnen. Ik was 5 dagen overtijd, dus we dachten toch maar eens testen, ik was ooit al een keer meer 3 dagen overtijd geweest en toen ook niks. We hadden dus weinig hoop, voelde ook niks anders ofzo. Dus ik gisteren over die test geplast, mijn man zou na 3 minuten kijken en ik zou gaan douchen (we moesten weg), wat denk je 2 blauwe strepen. We hebben gegild, gehuild en nog eens gekeken, nee het zijn echt 2 strepen. Moet nog steeds kijken af en toe. Het is zo ongelooflijk, we hadden er zo spontaan niet meer op gerekend en nu zie hier. We leven echt nog in een roes, we gaan het zo onze beste vrienden vertellen die al die tijd al erg met ons meeleven....! Het is raar en eng tegelijk, nu maar hopen dat het goed gaat.... duimen jullie voor ons mee? Spreek jullie snel weer.
Liefs Molly.

He Molly,

Van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig, geniet samen er lekker van, dat je zwanger bent. Wat zal dat te gek zijn geweest, toen jullie zagen dat er twee streepjes verschenen.

lfs Mick

Lieve Molly,

Ik had je elders al gefeliciteerd, maar ook hier VAN HARTE MEID!!
Echt supernieuws, zeker als je het niet verwacht!!
Geniet er lekker van met je hubbie, het is je van harte gegund!

liefs van Suus

Ha Molly,

Wat een super goed nieuws voor jullie beiden. En wat leuk om er zo achter te komen! Helemaal niet verwacht en waarschijnlijk al gefocust op de behandeling in januari en dan zo plotsklaps toch vanzelf zwanger.

Geniet ervan.
Gonnie

Wauw wat een onverwachte verrassing!!
Wat heerlijk dat jullie de medische molen nu niet in hoeven!!!!

Ik ben heel benieuwd waarom jullie voor IVF/ICSI moesten. (weet het effe niet meer) Wij beginnen binnenkort namelijk met IUI en ik heb geen hoop op zo'n wonder als wat jullie nu overkomt. Kun je eens vertellen hoe of wat??

Oooh ik ben zo blij voor je!! Eindelijk weer eens een succesverhaal!!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan