zwanger?

hey meiden , even weer een berichtje van mij , had gister me nod maar vandaag nog niets te zien , nu heb ik een warme gloed vanuit me borsten en een soort van spierpijn aan de zijkant , weet niet wat ik daar van moet denken omdat ik ook al sinds de hsg ongi krampen heb , ben erg onzeker over dit alles

hoi inge bedankt voor je reactie maar , durf nog geen test te doen omdat ik bang ben dat de hsg mijn cyclus in de war heeft geschopt en ik heb nog maar 1 test van cb liggen en ben bang om het te verknallen snappie ?

Ha Janet,

Wat spannend zeg. Ik zou zelf niet kunnen wachten met testen. En morgen kan je dan toch altijd weer een test kopen. Ja, ik weet dat het duur is maar die onzekerheid is ook niks.

Was jouw HSG in deze maand of is dat al weer van een tijdje terug?

gr. Gonnie

hsg heb ik vorige maand gehad , toen ook 3 weken gebloed ( ergens daar tussen in was mijn nod ) heb helemaal geen verschijnselen ben bang dat de hsg mijn cyclus in de war kan hebben geschopt , daarom wacht ik liever met testen nog een weekje

nou meiden , het is er nog niet , zou het dan toch zo mogen zijn ? , ben erg bang dat ik me illusies ga maken en dat ik straks een grote klap in mijn gezicht ga krijgen , kan wel janken

Hoi Janet,

Nu wordt het toch wel heeeeel erg spannend. Ik zou die test er toch aan wagen hoor. Dan heb je tenminste rust. Stel je voor dat je zwanger bent dan is dat toch helemaal te gek! Maargoed ik kan het me ook wel voorstellen nu je niet precies weet wanneer je NOD was na die HSG dat je even wil wachten. Na mijn HSG kwam mijn ongi ook niet op tijd terwijl ik normaal erg regelmatig ben.

Ik zal voor je duimen dat je binnenkort goed nieuws hebt!

gr.Inge

nou dames , heb net gebeld en nu weet ik nog niets meer
zegt de ass tegen me dat ik voor mijn eigen gemoedsrust maar deze week even moet afwachten en dan in het weekend of maandag dan maar een testje gaan wagen
dus zit ik nog steeds met twijfels over wanneer ik dan maar moet gaan testen , verdorie , aan de ene kant wil ik nu een test doen en aan de andere kant wil ik wachten maar , dat valt zo zwaar
sorrie voor het geklaag dames maar , moest het even kwijt

Terug
Bovenaan