zwanger !!!!

Hoi ik las al een jaar mee met jullie en kan sommige ook nog van het zwanger worden forum. En ik had me nog maar net aangemeld bij jullie. Op het lijste van Mick. Ik wilde er nog niet echt bij horen.

En nu kan ik dus schrijven dat ik zwanger ben.

Het is gelukt met behulp van de tweede kuur Clomid 100. En volgende week krijgen we de eerste echo. ik ben nu 6 weken zwanger.

ik hoop dat het zwanger worden virus ook snel op jullie zal toeslaan.
En dan vooral voor Inge, Noor, Cynthia, Sjanneke. Jullie hebben me ook altijd weer aan het lachen gebracht Dank je wel.

ook Mick jou wil ik veel sterkte wensen in deze voor jou zo moeilijke tijd. Ik hoop dat je snel een manier hebt gevonden om je leven weer op te pakken.

Groetjes allemaal van Mariska

HIEP HIEP HIEP HOERA,        
hartelijk gefeliciteerd met dit goede nieuws en geniet er maar van.

Ik ben vandaag ongi geworden en begin woensdag aan de eerste ronde clomid 100mg. Dus er is nog hoop.....!!!! 50 mg heeft niks gedaan, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Groetjes,
Miranda

Hey,
Wat een geweldig goed hieperdepiep nieuws!!!! Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het gelukt is. En hoe voel je je? Helemaal zwanger? Al misselijk e.d. Hoop voor je dat je een enorm fijne zwangerschap krijgt en hartstikke lief van je dat je het virus hebt rond laten dwarrelen!!! Laat je af en toe horen hoe het met je gaat? Ik hoop je snel te kunnen volgen,maar ja het wil allemaal nog niet zo....grrrrrrrrr.

Dikke felicitatieknuffeldebuf
Sjan

Wat zeg je nu dan............

Van harte gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws!!!!

Dus het is je gelukt, wat zullen jullie blij zijn

Geniet maar met volle teugen van dit heugelijke nieuws

Leuk dat je het mij en de rest zo ontzettend toewenst.

We hebben het ook verdiend inderdaad, maar helaas krijg je hierdoor geen voorrang met zwanger raken. Het is en blijft een een natuurlijk proces wat wel of niet lukt.
Ik heb goede hoop deze maand. Het zag er allemaal heel goed uit ( misschien wel iets te goed) nog anderhalve week minstens wachten, of zeg twee en dan weten we het.  

Je zal vast zo af en toe nog wel eens hier rondhangen maar verder wil ik je hier niet meer zien hoor ! (positief bedoeld natuurlijk) jij hoort nu op het zwanger zijn forum.

Fijn te horen dat er zoveel meiden alsnog zwanger raken de laatste tijd.
Onze tijd zal heus  snel volgen.......

Nogmaals van harte gefeliciteerd Maris...................ga je goed!

Cynthia

Heeee Mariska,

Wat een goed nieuws zeg!! Ik ben echt SUPER BLIJ voor je!!!
Geniet er maar lekker van en kijk goed naar de echo!! Heeel bijzonder namelijk!!

Veel liefs inge

Van harte gefeliciteerd ik hoop dat het zwangervirus erg besmettelijk is geniet van je zwangerschap want voor je het weet zit het erop en heb je je kindje in je handen mijn eerste zwangerschap ging erg snel is bijna 4 jaar geleden probeer nu al 2 jaar zwanger te raken van 2e en slik nu glomid dus wie weet.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan