Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames

Hij ligt naast me en ik kan het nog steeds niet geloven...... een dikke vette plus op m'n test. Na 14 rondes en een  verse start in de MMM ben ik echt ZWANGER!!! Ik ben er toch wel een beetje ondersteboven van. Had echt geen flauw vermoeden en ook geen bijbehorende symptomen, misschien is dat achteraf wel een teken geweest. Voor het eerst had ik deze maand juist geen gespannen borsten of een prikkelbaar humeur..........

En het gekke is, zaterdag had ik NOD en durfde ik niet te testen. Weer zo bang voor de teleurstelling. Gister ook nog steeds niet. Bovendien hadden we het hele weekend bezoek, dus was er genoeg afleiding. Toen vanochtend m'n temp nog steeds hoog was, verzamelde ik al m'n moed bijeen en wat denken jullie........had ik voor het eerst in ruim een jaar geen testen meer in de kast liggen hahaha. Moest tot 12 uur wachten voor de Etos open was,.....

Lieve Suus en Janu, dank voor jullie lieve berichtjes. Het duimen en kaarsjes branden heeft geholpen!!!!! Ik blijf dat ook voor jullie doen hoor!!! En uiteraard voor alle meiden hier....ik wens jullie allemaal heel snel goed nieuws toe.

Heeeel veel liefs, dikke knuffel
Cee

Hoi Cee,

Eigenlijk hoor ik niet (meer) op dit forum maar wil je HEEL erg feliciteren. Geniet er maar van want het is zo bijzonder allemaal!!

Groetjes F. m.v. Mandy

Wow, alweer goed nieuws op 'ons' forum.
Van harte gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Hopelijk zullen er snel velen van ons volgen.

Liefs Astrid

Het gaat inderdaad wel erg lekker op deze manier (bedoel dat er alweer iemand . Super gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk kan ik over een paar dagen hetzelfde melden (en kunnen we het forum sluiten hahhaha)

Geniet er maar lekker van!

Liefs Indy

YEAH!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Samen naar het april-forum!?

Helemaal geweldig joh, kreeg even kippevel toen ik het las! Wanneer zal jouw uitgerekende datum ongeveer zijn? De mijne 22 april. Jij zal daar wel in de buurt zitten denk ik?

Ect helemaal te gek! Geniet er van!!!!

Dikke kus Yvet

Hoi Cee,

Wat een geweldig nieuws, GEFELICITEERD.
Geniet ervan, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Kruimel

Ook jij van harte!!!!!!!!!!!!!

geniet er inderdaad maar van en laat alles over je\jullie heen komen!!

hoop dat het dan toch besmettelijk is hier??!!!! haha

gr elora

Hoi Cee

Een beetje laat maar gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws. Wat heerlijk voor jullie.
Ga er lekker van genieten

Lydia

Terug
Bovenaan