**ZWANGER**

A

Anoniem

Guest

Hallo lieve meiden,  

Na  2,5 jaar proberen, 1,5 jaar  dokteren, ziekenhuis in, ziekhuis uit, clomid tabletten, pregnyl injecties  en follikelmetingen...eindelijk...
IK BEN  ZWANGER !!!

Gisterochtend nog onzeker vanwege  een hele lichte streep, maar 's middags en vanmorgen duidelijkheid door de digitale clearblue test.

BEN ZO BLIJ!!! Maar ook nog heel voorzichtig, kan het eigenlijk nog niet echt geloven. En dan te bedenken dat ik eigenlijk morgen een kijkoperatie zou hebben. Maar met dank aan een oplettende assistente (zie topic dilemma met clomid) toch nog een keer getest, gelukkig maar. Ik mag over twee weken bij de gyn komen voor controle, denk dat  het daarna wat werkelijker zal worden.

Hierbij wat glitters voor jullie allemaal....................vangen he..............
******   ******   ******   ******   ******   ******   ******   ******   ******   ******   ******   ******
Ik hoop dat we snel allemaal op het andere forum verder kunnen kletsen!

Heel veel liefs van een hele gelukkige aanstaande moeder.

Dikke kus
Amber

Gefeliciteeeerd!!!!

Ik ben nu ook zwanger, 5 weken en het is bij mij ook nog zo dubbel. Aan de ene kant heel onwerkelijk want het is al zo lang negatief geweest en dan sta je daar toch ineens met een positieve test in je hand.

Ik heb volgende week vrijdag mijn 1e echo dan zal het denk ik allemaal wat ''echter'' worden. Ben nu ook nog een beetje terug houdend in het blij zijn  i.v.m. mijn miskraam vorig jaar.

Maar ik vind het wel helemaal super (en spannend) dat ik nu niet voor een follikel meting naar afdeling biometrie ga maar om te zien dat er gewoon echt een kindje in mijn buik groeit!!

We gaan er van genieten en voor jou ook nog ***************************** voor alle geluk in de zwangerschap!

x Nicky

Hoi Amber,

wat ontzettend leuk voor jullie dat jullie zwanger zijn! Ga er nu maar lekker van genieten.
En veel plezier met de echo! Wie weet zie je het hartje al kloppen.

groetjes Belle

Hall allemaal,

helaas niet zo goed nieuws. vorige week donderdag en vrijdag had ik met afvegen een beetje bloed. ik  had al vaker gehoord dat dat niet perse slecht nieuws was, verder geen klachten,  dus vandaag vol goede moed naar de gyn voor een  echo. was even schrikken toen bleek dat er niets te zien  is. ook geen tekenen van een evt afgebroken zwangerschap en dat terwijl ik vandaag nog een positieve dig test had. het kan nu twee kanten op. of ik ben minder ver dan verwacht en dan is het gewoon nog niet te zien, of het is vorige week toch al misgegaan. moet nu geduldig afwachten tot volgende week dan kan ik opnieuw terug voor een echo. heb er niet meer zo goede hoop op eigenlijk. want heb ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes, behalve de positieve testen is er niet veel dat er op wijst dat ik zwanger ben. voel me heel verdrietig . ik hou jullie op de hoogte.
veel liefs, amber

Hoi Amber!

Oh meid, wat moet dit verschrikkelijk zijn! Je vewacht een mooie eerste echo, met misschien wel een hartslag.... en dan......
Ik zal echt voor je duimen dat je wat minder ver bent als dat je dacht, want het is natuurlijk wel raar trouwens dat je niet echt  hebt gevloeid.

Ik wens je veel sterke de komende tijd, en ik hoop dat je volgende week goed nieuws hebt!

Liefs Nicole

Terug
Bovenaan