zwanger

Hallo dames,

ik ben blij eindelijk te kunnen melden dat de test vanochtend positief was, we zijn dus zwanger. Joepie.....Ik hoopIk hoop voor ieiedereen die ook al zo lang bezig is dat het toch snel een keer zal lukken. Ik vond he een grote steun met jullie mee te mogen lezen.

Groetjes Stephaniesmoeder

Hallo "net getrouwd" , jij ook van harte, nu hopen dat alles goed gaat, maar waarom zou het niet. Geniet ervan het is zo voorbij weet ik nog van de eerste keer.

groetjes

hey meissie!!proficiat !!!

mag ik vragen hoe lang je erover gedaan hebt en hoe je zw bent geworden,??( middels behandelingen)???wij hebben nu de eerste IUI achter de rug, daarom deze vraag.

het is je van harte gegund meid, ik hoop dat we je snel mogen volgen!!
dikke kus van wendy

Hallo meiden

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen
goed om te lezen dat het soms ook positief kan uit
vallen naar alle ellende op deze site.
Geniet er lekker van in laat je lekker verwennnen.

Groetjes Anita

Hallo Depri,

wij waren ruim 1,5 jaar "bezig". Hebben gelukkig geen kennis hoeven maken met de medisch molen, niet voor behandelingen op ivf gebied ed. Ik hoop dat het voor jullie niet te lang meer duurt, er is niets ergers dan iedere maand weer teleurgesteld te worden.

groetjes Gerda

Hee hoi, wij waren 1 jaar bezig maar al bijna 7 maanden in het ziekenhuis.  Ik bleek namelijk PCOS  te hebben. Ik ben bij 6e X Clomid zwanger geraakt, 100 mg. Superrr pril nog dus ik hoop dat ik zwanger blijf en in december mag bevallen van een mooi gezond kindje! Succes jullie!  

Terug
Bovenaan