ZWANGER!!!!!

ja ja het is zover, vandaag positief getest, en 2 dikke strepen! na ruim 2 jaar zijn we bij de eerste iui zwanger geraakt, morgen het ziekenhuis even bellen, hopen dat alles goed blijft gaan, is zo spannend allemaal! zo rond 20 mei 2009 uitgerekend!!

Hoi Danielle,

Allereerst van harte gefeliciteerd. Wat geweldig dat je met de 1e IUI zwanger geworden bent. Dat is nou al de tweede hier op het forum, DeeDee ook al. Dat geeft toch weer een beetje hoop want ik ken ook wat mensen die IUI gehad hebben (wel 6x) maar daardoor niet zwanger geworden zijn.

Wij hebben onze 2e IUI achter de rug en ik zit in de 1e wachtweek. Wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig voor ons 2e wondertje (heb een dochtertje van bijna 3). Vorig jaar in september miskraam gehad. Hopelijk heb ik  geen 6 IUI behandelingen nodig, zonder resultaat maar kan ik hier heel gauw ook goed nieuws over IUI melden. Duim je voor me.

Jij veel succes, en nu het wachten op de 1e echo.

Groetjes Wijstje.

hey meissie!!!

super man!!! van harte gefeliciteerd!!! zo zie je maar dat het dus wel kan meteen de eerste keer he!!!

een hele dikke kus voor jullie, zwangere muts hahahaha!!!

ga er lekker van genieten het is je gegund...

groetjes van mij

Hey hey

Wat een goed nieuws zeg!Van harte proficiat!Ga er heerlijk van genieten!

Hopelijk volgen er snel meer zwangere vrouwen.

Trieske

1 IUI miskraam
2 IUI mislukt
3 IUI in de 1e wachtweek 25 september mag ik testen

Hé Danielle,

Wat een geweldig nieuws! Inderdaad al de tweede die bij de 1e IUI al zwanger is!

Gefeliciteerd en lekker van genieten!

Ik zit zelf nog op het wachtbankje na de 1e IUI. Heb jij ook hormonen gehad? En voelde je al wat bijzonders de laatste dagen? (Je begrijpt wel dat ik het wachtbankje zat ben...)

Nogmaals lekker genieten!
liefs Jo

bedankt voor de berichtjes!
ik heb net naar het ziekenhuis gebeld, maar moet van hun zondag nog een keer testen omdat ik medicatie heb gebruikt (clomid), en dan mag je pas testen na 18 dagen,  maar volgens de sites op internet kan dit geen invloed hebben, en kan je het al na de 14de dag aflezen, en gisteren was de 15de dag, en 2 hele dikke strepen!.  maar zondag nog maar weer een keer testen en dan maandag bellen!!
vind het allemaal wel erg spannend, de vragen die door me hoofd spoken, en hopen dat alles goed blijft gaan en we over 3 weken een hartje te horen krijgen!! ik voelde vanaf maandag al dingetjes, zoals mijn borsten, ochtendmisselijkheid, en pijn in me buik.
ik werd normaal gesproken altijd op dag 24 ongi, dat was afgelopen zondag, dus gisteren 4 dagen overtijd. bij ons wisten er een hoop mensen dat we iui kregen dus ook nu veel vragen ''en? ben je zwanger'' wel lief allemaal!
nu duimen dat het goed blijft gaat nog 8 maandjes! dan worden we eindelijk na ruim 2 jaar wachten op een zwangerschap pappa en mamma

Wauw Danielle!!!!

GEFELICITEERD!!!

Wat fijn dat het bij jou ook de eerste keer is gelukt.
Geweldig, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he?

Geen zorgen maandag test je gewoon nog een keer positief!

Heerlijk meid, van harte

DeeDee
(6 weken en 3 dagen zwanger van 1ste IUI)

Terug
Bovenaan