zwanger?

Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik binnenkort goed nieuws heb. Ik heb vorige maand een miskraam gehad. Nou is het bloeden en de krampen vanzelf gestopt en hoefde ik niet gecurreteerd te worden.

Nu zijn we natuurlijk weer gelijk aan het klussen gegaan. Nou heb ik het idee dat ik zwanger ben.
De vorige keer toen ik zwanger was verloor ik op de dag dat ik mijn ongi moest krijgen een beetje lichte bruine afscheiding. Dus dacht ik toen ook van ik word ongi. Maar toen bleek dat ik zwanger was, maar ik was al 8 weken en het vruchtje helaas met 6,5 week gestopt met groeien. Ik was er kapot van.
Maar goed nu dacht ik eergisteren ook dat ik ongi zou gaan worden, omdat ik weer dat lichte bruine afscheiding heb. Ik heb het nu al 3 drie dagen.

Nu is mijn vraag kan dit een innestelingsbloeding zijn? Voel af en toe steken in mijn borsten en ben best wel moe.
Ik wil niet teveel hoop hebben. Ik heb nog steeds heel veel verdriet van die miskraam.

Wie kan mij antwoord geven of heeft misschien ook zoiets meegemaakt?

Groetjes Demi.

Hoi Demi,

Moeilijk allemaal he! Ik heb het zelfde gehad vorig jaar. Ons vruchtje is gestopt bij 8 wk, maar daar kwamen wij pas achter bij 13 wk. Ben gecurrateerd omdat het er niet vanzelf uitkwam. Wij hebben er zelf voor gekozen om de miskraam samen een plekje te geven i.p.v er direct weer voor te gaan. Ben nu 18 wk zwanger en ben blij dat ik gewacht heb. Heb met 14 wk licht bloedverlies gehad en dacht dat het weer helemaal fout was. Heb geluk gehad en heb ons frummeltje van de week weer gehoord.

Dus kom op, misschien valt het allemaal wel mee. Wel zal die onzekerheid er altijd blijven,

gr karin

Spannend he? Om zo te moeten wachten.
Ik ben de vorige maand op de 23e ongesteld geworden en ben het nooit op de dag. Maar nu is het de 25e en ik ben nog niet ongesteld. Voor een week of 2 terug had ik 2 dagen nog al pijnlijke borsten en voelde ik me 1 dag echt heel moe, maar later niet meer. Nu meende ik gisteravond dat mijn ongesteldheid eraan kwam maar dat is nu nog niet gekomen. Dus zit ik eigenlijk nog te wachten, ik wil niet heel te snel een test doen , want straks is tie negatief. Zo wacht ik nog maar een weekje denk, als er verder niets komt. Verder voel ik me wel goed en heb nergens geen last van.
Maar dat had ik met de eerste z.s. ook niet(zoontje 18 mnd.) maar met de 2e z.s. wist ik het eigenlijk al voor dat mijn ongesteldheid moest komen. Dus we wachten af. Met de eerste z.s. heb ik wel een innestelingsbloedinkje gehad maar dat was niet echt donker, eerder helder , rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. Toen heb ik nog gewacht op de volgende maand en kwam er niets.
Toen wist ik het eigenlijk al zeker en heb alsnog een test gedaan. Maar het zal bij de meesten wel verschillend zijn. Ik wens je heel veel succes en wie weet komen we elkaar nog wel tegen op een ander forum
Groeten Jet

Hoi meiden ben ik weer, alle tussentijdse berichten zijn niet goed gegaan en ik had de puf niet om ze weer opnieuw te tikken.
Alles gaat weer goed, even in vogelvlucht:
Vorige week donderdag vk, bleek inderdaad misgegeaan te zijn met volgens haar de celdeling. Afgelopen maandag naar de gyn in het ziekenhuis. Hij was bang voor een mola zwangerschap vanwegen drie donkere vlekken in de baarmoeder. Op zich niets om je zorgen over te maken, je mag na curretage alleen ongeveer 6 maanden niet zwanger raken. Mola zwangerschap betekent dat de celdeling maar door en maar door gaat, er groeit geen vruchtje. Kan in sommige gevallen wel maar is dan nooit levensvatbaar. Ze noemen het ook wel druiventros. Je lichaam blijft dan heel erg zwanger en je HCG blijft stijgen. Dit was dus bij mij niet het geval, voelde me helemaal niet zwanger en had ook geen symptomen meer. zo dit even voor de meiden die er nog nooit van gehoord hebben.
Maar goed verder, ik moest gisteren voor curretage om 8.00 uur opgenomen worden. Wat een indrukwekkende belevenis voor iemand die alleen in het ziekenhuis is geweest met een bosje bloemen onder zijn arm.
De curretage is heel goed gegaan, weinig bloedverlies en geen druiventros!!!! Waarschijnlijk dus geen mola, wordt nog wel in nijmegen onderzocht maar de kans is klein. Ik krijg zelfs vanwege mijn vakantie telefonisch uitslag ipv life op de poli. Ik kan dus waarschijnlijk weer aan de klus. Ik zal dat ook zeker doen omdat mijn HCG nog verhoogd is misschien wel meer kans om zwanger te worden. Alle (vies praatje) maar grote brokstukken zijn nu weg en het bloeden is ook al bijna over (nu 24 uur later)dus dat is mooi. ik voel me fit en geen pijn.
Wat een verhaal maar dan is iedereen weer op de hoogte.

Groetjes,

Bons
x

Terug
Bovenaan