Zwanger!!!!!

Hoi allemaal,

Ik heb een heugdelijke mededeling. Ik ben weer zwanger. Hoe ver precies weet ik nog niet. Ik wil voorlopig ook nog geen echo laten maken, want ik ben toch weer huiverig voor een miskraam. Ik ga over 2 weken op lekker met mijn man en zoontje van 2,5 op vakantie naar Italië, dus daar wil ik gewoon van genieten. Als het misgaat gaat het toch mis, maar dan heb ik het vruchtje in ieder geval nog niet gezien.
Bij mij is het trouwens heel snel gegaan. Ik heb na mijn miskraam ook geen menstruatie gehad. Dus ik heb heel veel geluk gehad en ben gelijk weer zwanger geraakt. Mijn geheim, klus om de dag, dan maak je de meeste kans.
Wil het toch graag aan jullie laten weten, dat het ook zo kan. Ook al is het vervelend voor anderen die net een miskraam hebben gehad of nog steeds niet zwanger zijn, het komt toch wanneer je lichaam er weer aan toe is.
Ook ik moet nu ook gewoon weer afwachten, nu met veel zenuwen, totdat ik die kritieke periode door ben. Pas dan kan ik echt gelukkig zijn met mijn zwangerschap.

Ik wens jullie heel veel sterkte en heel veel succes met het opnieuw zwanger raken.

Groetjes Demi

Ha Demi,
VAN HARTE GEFELICITERD!!!! Jeetje wat superleuk zeg. Ik zit ook in afwachting. Ik heb een paar weken geleden een miskraam gehad. En als ik de eerste dag van het bloeden als een ongesteldheid tel zou ik afgelopen maandag mijn NOD hebben. Maar tot nu toe ben ik nog niet ongesteld. Na hoeveel weken vanaf je eerste dag bloeden heb jij getest? Want het schijnt dat het HCG wel een paar weken in je urine kan blijven. Ik hoop je te volgen op het Maart forum, maar dat wens ik iedereen hier toe.
Veel plezier met alles. Je hebt nu veel leuke dingen in het vooruitzicht.
Geniet ervan, zover dat als lukt.
Liefs Nance

Hoi Demi,

Gefeliciteerd!!! Je hebt groot gelijk dat je je niet te druk gaat maken. Inderdaad, als het mis gaat dan gaat het mis maar het heeft geen zin om je daar nu al druk over te maken. De kans is nl. veel groter dat het goed gaat dan dat het mis gaat. Geniet lekker van je vakantie!!

Groetjes F.

Hoi Demi,

Gefeliciteerd!!! Wat fijn voor jullie!!!
Dank je wel voor je geheim, ha,ha, misschien heb ik (en anderen) er wat aan!!!
Geniet van jullie vakantie en hopelijk gaat alles dit keer goed.

Groetjes Monique

Hoi Nance,

Bedankt voor je leuke reactie. Het antwoord op jouw vraag. Ik had het er vorige week met mijn huisarts over en die zei dat ik nu al kon testen. Maar ik moet ook zeggen, ik kan het ook aan mijn buik zien. Dit is niet een menstruatiebuikje, daar is het te dik voor.
Mijn huisarts zei dat ik moest tellen vanaf de dag dat mijn miskraam begonnen is, nl 24 mei. Nu was dat voor mij afgelopen maandag dus precies 7 weken geleden. Want je eerste menstruatie na een miskraam kan wel 4 tot 6 weken duren, dus vandaar.
En mijn zwangerschapstest had een duidelijke dikke streep. Dus een hele positieve test.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Eneh, laat me even weten hoe het eventueel is afgelopen.

Heel veel succes,

Demi

Terug
Bovenaan