ZWANGER!!!!!!!

Hoi lieven meiden!!

Ik ben ZWANGER!!!!!! Ik ben zo blij!! Ik heb vanochtend getest met de digitale Clear Blue test en een dikke plus!!! Ik kon het eerst niet geloven en het is nu nog wel heel onwerkelijk. Als ik geen miskraam had gehad was ik op 12 november uitgerekend geweest, ik ben nu gelukkig op die datum zwanger!!!! Ik ben ook heel bang nu, wat als het nu weer misgaat?? Maar ik probeer positief te blijven.

Bedankt voor alle lieve en opbeurende berichtjes het afgelopen half jaar!! Ik wens jullie verder al het goeds van de wereld en hoop dat jullie me snel mogen volgen naar het juni-forum!!

Liefs Cath

Lieve Cath, ik heb tranen in mijn ogen. Wat geweldig voor je zeg! Ik had er ook al een goed gevoel over bij jou. Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je nog wat van je laat horen als je je eerste echo hebt gehad. Ik ga je erg missen hier op het forum maar ik gun het je echt van harte!!!!

Dikke kus F

Hoi Cath,
Van harte !
Wat leuk voor jullie. Ik duim voor je dat je nu een goede zwangerschap zult hebben. Het is fijn dat je op de uitgerekende datum zwanger bent. Ik was dat niet en had het daar heel erg moeilijk mee.
Probeer te genieten.
Groetjes van Caroline

Hoi Cath,

Ik dacht al, ik hoor (lees) maar niets! Geweldig, ik krijg er kippenvel van! Ga ik jou even terug zien op het juni-forum!!!!!!!!
Gefeliciteerd.

Liefs Mira

Bedankt voor jullie lieve felicitaties. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Maar als ik jullie berichtjes dan lees, schiet er een golf van geluk door me heen en voel ik me echt zwanger.

Lieve F, El en Caroline, ook voor jullie komt een keer de tijd dat jullie zo'n berichtje kunnen plaatsen. Ik wil jullie heel veel geluk toewensen en blijf onverminderd voor jullie duimen!!

Wat leuk dat ik jullie, Mira en Lotte straks op het juni-forum weer tegenkom!! Waar blijft dat forum eigenlijk????

En ik kom zeker nog vaak langs op dit forum om jullie te volgen.

Liefs Cath

Gefeliciteerd zeg, ik ben een weekendje weg geweest en moet een hoop bijlezen maar ik wil je wel ff feliciteren. Geniet ervan en ik denk dat het voor ons allemaal extra angstig zal zijn maar probeer er toch van te genieten,

xPO

Terug
Bovenaan