Zwanger

Lieve Allemaal,

Ik was deze week super chagarijnig omdat ik volgens mij vriendje miste, tot ik me gisteren besefte dat ik over tijd ben. Ik heb op 7 november mijn 2e miskraam gehad en er helemaal niet meer bij stil gestaan... Vanochtend toch een test gehaald ... Ik ben weer zwanger...
Vriendje in het buitenland gebeld en ik wil zo graag blij zijn maar ik durf het niet. Eigenlijk durfde ik het niet eens meer op het forum te melden omdat ik bang ben dat het dan weer misgaat..

Mijn positieve houding is heel even over een muur gevallen of zo.. maar ik probeer toch maar weer positief te denken. Ik wil nog niet naar een ander forum dus ik hoop dat ik nog even een tijdje bij jullie mag blijven

Groetjes,

Corina

Hoi lieve Corina,

Gefeliciteerd! Je bent in ieder geval wel super vruchtbaar. We duimen allemaal voor je dat het goed gaat. Ik hoop dat je toch durft te genieten. Als het mis gaat, dan gaat het mis. Er is niets wat je daar aan kunt doen nu dus geniet ervan want die 9 maanden zijn zo voorbij en dan baal je dat je in het begin niet hebt genoten.

Ik zeg dit wel heel makkelijk maar ik kan me je angst heel goed voorstellen hoor! Laat dat duidelijk zijn. Tuurlijk kun je hier blijven hangen! Heb je al gebeld voor een 1e echo?

Kus F

Hoi

Gefeliciteerd! Ik zou ook zo bang zijn. Mij hebben ze wel gezegd dat ik als ik weer zwanger zou raken gelijk bij 7 weken mocht komen voor een echo en dan na 9 weken weer.
Ik hoop dat alles goed gaat voor jou!

Liefs
Lotte

Geweldig!!! Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten!!! Iedere zwangerschap is weer anders!! Je moet er nu gewoon vanuit gaan dat het goed zit!!

Heel veel liefs,
Shir

Van harte gefeliciteerd met je wondertje in je buik!!

Ik kan me voorstellen dat je nog niet echt kunt genieten. Ik heb er ook ontzettend moeite mee. Nu ook wat er allemaal met biate is gebeurd zit de schrik erin. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen dat het dit keer wel goed gaat. Ik hoop dat je soms wel een klein beetje kunt genieten en dromen over dit geschenk.

Ik denk wel eens ooit moet het toch goed gaan? Ik heb twee miskramen achter de rug, een met 5weken en eentje met 12weken en ik moet zeggen je word wel voorzichtiger op den duur.

Officeel ga ik naar het augustus forum maar ik weet ook nog niet dat ik me daar nog wel lekker bij voel. Misschien heeft dit eerst weer tijd nodig, ik weet het niet.

Nogmaals van harte gefeliciteerd.

Groetjes Bibi

Hoi Corina,
Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent.
Ik kan me voorstellen dat je nog niet blij durft te zijn. Je moet eerst weer vertrouwen krijgen in je lichaam. Ik hoop dat je snel dat vertrouwen zult krijgen.
Groetjes van Caroline

Hallo,

Dat gaat lekker snel, gefeliciteerd. Hopen dat 3 x scheepsrecht is. De gedachte die mij de eerste weken wel op de been hield is beter zwanger dan niet zwanger. Nu ik net mk2 achter de rug heb denk ik daar even anders over maar wat ik wil zeggen je hebt het zelf niet in de hand dus probeer er van te genieten.
Succes en ik hou je in de gaten.
Liefs Biate

Terug
Bovenaan