zwanger????

Lieve allemaal,

Ik durf het haast niet hardop te zeggen, maar ik deel het toch met jullie. Ik voel me gewoon zwanger. Mijn NOD is 11 januari, maar mijn gevoel zegt dat het raak is. En ik moet zeggen dat 9 van de 10 keer mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.
We hebben afgelopen maand ook behoorlijk geklust moet ik zeggen, ook mede doordat ik er zin in heb, bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. En alleen al bij de gedachte dat het misschien weer raak is begin ik al te stralen.
ik voel me ook gewoon goed. Ohh meiden ik hoop toch zo dat mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.Maar er zit niets anders op dan nog een week te wachten.
Ik hou jullie op de hoogte

Veel liefs,
Pascalle

meid ik hoop voor je dat je gevoel goed zit.
Maar je moet je er niet teveel opo verheugen anders valt het zo tegen dat had ik de vorige maand ook voelde me echt zwanger want ik was ook overtijd maar bleek toch vals alarm te zijn.
Dus meid wacht het nou maar eerst af anders word je dan zo verdrietig.
Ik blijf wel voor je duimen.
GR miem

Ik duim ook mee maar sluit me wel aan met Anoniem hierboven. Ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was de vorige keer en het bleek niet zo (of het is vroeg mis gegaan). De teleurstelling daardoor was nog groter dan normaal.

Maar.... iedereen is anders en wie weet is het bij jou wel zo, ik hoop het voor je!!!

Liefs Po

Hoi pascalle.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik al voor de test het gevoel dat ik zwanger was, en inderdaad,gevoel klopte, en mijn dochter wordt dit jaar 5. Bij mijn tweede zwangerschap had ik dat gevoel absoluut niet, en voelde dat het niet goed zou gaan, En ja hoor, afgelopen augustus kreeg ik een miskraam.ook hierbij klopte mijn gevoel.
Nu na een maand volop geklusd te hebben, zegt mijn gevoel het even niet te weten.
Cyclus was in de war, en is hopelijk nu wat beter. Mijn NOd is 12 januarie, en echt, ik heb geen flauw idee !!
Ik blijf voorzichtig en reken weer op een duiveltje wat langskomt, maar ach, we zien wel..
veel liefs en ik hoor het graag van je ! xxxx chantally

Hoi Pascalle,

Ik heb ook het gevoel zwanger te zijn. Heb vorige week steeds last van spierpijn in de buik. Ik heb 27 november 2004 een miskraam gehad 5wk geleden. Ik had echt geen klachten meer. Ik heb wel getest gistermorgen, met zo'n dipstripje. Je zag een erg vaag streepje, maar we willen ons niet te blij maken. Ik voel wel meer gerommel,maar goed ik probeer volgende week pas weer te testen. Ik zie het wel en hoever ikdan mag zijn ik heb geen idee. Moet je dan de miskraam als eerste dag laatste menstruatie zien?
Veel succes en ik hoop voor je dat het raak is.

Gr Mayke

Hoi Pascalle,

Dat zou wel heel fantastisch zijn. De laatste keer had ik ook ver van te voren zo'n gevoel van; nou dit zou wel eens raak kunnen zijn. De bekende klachtjes en steekjes net als bij de vorige keren alleen toch iets duidelijker. En ja hoor twee dagen voor mijn NOD teste ik al positief!!

Dus wie weet zegt je gevoel genoeg en laten we het hopen. (al blijft het wel heel erg spannend en ik hoop dat je niet teleurgesteld wordt) Jij mag nu ook wel eens lekker tussen de zwangeren gaan voegen, vind je niet?

Succes en ik zal voor je duimen.

liefs Bibi

Lieve Pascalle,

Thumbs up!!! Ik ga met je meehopen dat het goed nieuws voor je is, maar hou inderdaad een klein beetje reserve anders is de teleurstelling misschien zo groot. Hopen dat je gevoel helemaal goed zit.

Knuffel,

Corina

Terug
Bovenaan