ZWANGER!!!

Ik ben weer zwanger!!!! Net terug van vakantie, en zojuist een test gedaan die echt onwijs vet positief is!!!! Ik ben zo happy!

Ik heb 20 december 2004 een miskraam gehad en was daarna niet meer ongesteld geworden. Eind januari had ik toch wel verwacht dat ik ongi zou worden, maar er kwam niks. We waren eind januari op vakantie gegaan en expres geen test meegenomen. Vanmorgen weer in NL aangekomen en thuis meteen en test gedaan en ik ben dus weer zwanger!

Ik vind het echt zo gaaf, kan het nog haast niet bevatten. Vorig jaar in maart was ik met de pil gestopt en toen pas in december zwanger, helaas een mk gehad, maar nu meteen alweer zwanger!! Ik ga heel hard duimen dat het nu wel goed gaat!

kus,
Simone

wat gewekdig voor jou en je man!!
ik heb ook 20 dec een miskraam gehad en sinds gister hebben we besloten dat we toch graag een derde erbij willen en dat we er vanaf nu helemaal voor gaan helaas zal dat niet gelijk gaan want ik ben al bijna ongesteld dus ik ga voor maart hopelijk lukt het net zo snel als de vorige keren
ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap hebt.
groetjes mirjam

Kan je als je gelijk zwanger raakt na een miskraam, de 1e dag van de bloedingen zien als de 1e dag van laatste ongi???? Of gaat die regel dan niet op? Kan hier niks over vinden op internet....wie o wie weet het????

Terug
Bovenaan