zwanger???

Hallo meiden,

Nou ben vandaag 1 dag overtijd, ga pas za testen. Dit zou dan mijn 3e zwangerschap worden en ik wil er proberen niet al te veel mee bezig te zijn. Dat ik me weer anders voel dan de vorige 2 ja. Ik heb absoluut geen zere borsten, geen zere buik, dus daar kan ik e al niet druk om maken haha. Ben wel moe en duizelig, maar goed. Ik hoop dit keer zo dat het goed gaat. Moet 11-8 naar gyn voor uitslag onderzoeken en dan hoop ik dat hij een echo maakt. Dan zou ik 6,1week zijn. Ik ben zo bang dat we weer niks zien. Ik zou niet weten hoe een kloppend hartje eruit ziet. Ik ga nog geen boeken tevoorschijn halen niks. We gaan 1-9 naar Amerika en dan ben ik 10,1 ik hoop dat ik voor die tijd nog een echo krijg of direct erna. Nu we zoveel ellende hebben gehad met niks op echo's zien hoop ik echt dat we nu wat extra aandacht hier in krijgen zeg maar. Verder willen we het aan niemand vertellen nog of de situatie moet er naar staan (werk) .
Ja met het zwanger worden hebben wij absoluut geen probleem, maar het behouden dus wel. Zijn er nog meer positieve verhalen die me wat meer hoop geven. Het is toch eigenlijk ook oneerlijk heel veel vrouwen denken hier niet overna daar is het heel vanzelfsprekend dat het goed gaat. Daar weten jullie denk ik ook alles van.
Nou meiden ik ga stoppen een fijne dag allen.

Doei gr. Mayke

Hoi Mayke,

ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had zelf ook niet echt problemen met het zwanger worden, maar wel met het blijven. Heb 2 keer achter elkaar een miskraam gehad, 1 keer met 8 weken en 1 keer met 6 weken. Direct daarna was ik voor de derde keer zwanger en ik ben inmiddels alweer 28 weken. Het is de 3e keer heel spannend geweest, ben vreselijk onzeker geweest, vooral in het begin. Helemaal toen ik een bloeding kreeg met 7 weken. Pas toen ik echt over de 12 weken was, kon ik langzaam gaan genieten. En nu helemaal, want sinds ik beweging voel, heb je helemaal de geruststelling...Heeeeeel veel succes en ik hoop dat je ook snel kunt gaan genieten van een gezond kindje in je buik. Het kan dus wel...

Goetjes, Gitta

Terug
Bovenaan