Zwanger...!

Lieve meiden,

Jeetje niet te geloven, maar ik ben weer zwanger. Net getest met CB digitaal. Eigenlijk 2 dagen te vroeg, maar er staat echt ZWANGER Mijn man is het hele weekend niet thuis, dus jullie zijn de eersten die het horen! Haha Moest het ergens kwijt.

Naast blijdschap voel ik opeens ook een soort paniek in mijn lijf . Vorig jaar is het 2 keer misgegaan in 4 maanden tijd en nu weer zwanger na de eerste menstruatie. Heb ook een te hoge bloeddruk (ook zonder zwanger zijn) dat maakt het ook een beetje spannender. Gelukkig weten we het al van tevoren, dus ik wordt goed in de gaten gehouden.

Nou ja het moet duidelijk nog even bezinken: ik zeg tegen anderen dat ze ervan moeten genieten. Ga ik ook doen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Empe

Hai!

Gefeliciteerd! Super zeg!! De club van zwangeren wordt weer groot, volgens mij! Maar misschien komt het omdat ik nu zelf ook weer zwanger ben, dan let je er extra op!

Ga er in ieder geval lekker van genieten, dat is altijd beter dan je druk maken! Zeker met een hoge bloeddruk..

Liefs Dominique

Hoi Empe,
wat een fantastisch nieuws gefeliciteerd!!!. Wat een mooie thuiskomst wordt dit voor je man.
Deze zwangerschap gaat vast goed hoor, bij mij was het ook voor de 3e maal scheepsrecht!
Liefs Roos

Hoi Empe,
gefeliciteerd meid, ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!
Voor mezelf hoop ik dat het besmettelijk is en dat ik en alle andere meiden hier er ook niet te lang meer op hoeven te wachten

groet,
Patricia

Hoi Empe,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, echt fijn voor je.

Ik weet dat het moeilijk is maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoor, het is je gegund

Groet van Mira

Terug
Bovenaan