Zwanger??

Hallo allemaal.

Ik zal me eerst even voorstellen Ik ben Lyanne 26 jaar.
Ik heb in mei 2005 een miskraam gehad.
Ik heb vandaag een test gedaan, er kwam een heel vaag streepje maar op de bijsluiter staat dan dat je zwanger bent. Wie heeft hier ervaring mee??
Moet ik over een paar dagen weer testen??
Groetjes Lyanne

Hoi Lyanne,

Ik weet niet hoeveel dagen je overtijd bent, maar normaal gesproken kun je vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden een test doen. Ook al is het maar een vaag streepje, het is er een.. Voor de zekerheid zou je bij je een huisarts een (ochtend) urine test kunnen laten doen. Dan weet je het zeker. Ik hoop voor je dat het echt positief is. Laat je dat nog weten?

Gr Jessica

Hoi Lyanne,

Ik had hetzelfde als jij.
Ik ben na mijn curretage in oktober meteen weer zwanger geworden. Omdat ik maar niet ongesteld werd, heb ik toen een test gehaald. Ik kreeg de eerste keer ook een heel vaag streepje. Ik heb een paar dagen later nog maar een keer getest en toen was de streep al veel duidelijker!
Ik zou dus nog een paar dagen wachten en dan nog een test doen. Het hormoon dat voor dat streepje zorgt is dan veel meer in je bloed aanwezig.

Enne, de mevrouw waar ik daarna een echo heb laten maken zei tegen mij dat als er een streepje te zien is, er altijd wel IETS aan de hand is.

Dus misschien heel voorzichtig: gefeliciteerd???

Groetjes,
Maike

hoi Lyanne,
ik had in oktober ook een heel licht streepje, maar ik was wel degelijk zwanger! Twee dagen later was het nog steeds een licht streepje, maar wel weer een streep. De week erna kreeg ik pas een dikkere streep. Helaas voor mij hield snel daarna mijn zwangerschap op.
Zoals inderdaad in de bijsluiter staat is een streep een streep en ik heb bij latere testen echt mijn best wel gedaan om die lichte steep erin te kijken, maar dan kwam er niks te voorschijn.
Ik hoop voor je dat het raak is,

groet,
Patricia

Hoi Lyan,

zelf hou ik niet zo van testen met streepjes, ik wil het gewoon zeker weten. Toen ik van de eerste zwanger was had ik ook zo'n test en die gaf toen een heel licht streepje aan. Dat was voor mij nog niet echt duidelijk.
Toen ontdekte ik de zwangerschapstest van Clearbleu die in tekst zegt "zwanger" of "niet zwanger".
Dan is er in ieder geval geen twijfel over mogelijk.
Maar zoals de rest ook al zegt een streepje is een streepje.

Groetjes Elise

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb gisteren nogmaals een test gedaan en daar kon je heel
duidelijk een streep zien!!!
Toch vind ik het heel erg spannend, zal het wel goed gaan??
Gisteren met de huisarts gebeld en ik mag eerder een echo, omdat het dus is mis gegaan en ik bekend sta met een hoge bloeddruk.
Ik kan alleen maar hopen!
Groetjes

Wow, gefeliciteerd hoor!!
Die spanning is denk heel normaal, ik zal het vast ook hebben, als het nog eens lukt om zwanger te worden. Ik wil je aanraden om te proberen om toch te genieten, er groeit tenslotte wel een wondertje in je buik!!

groet,
Patricia

Terug
Bovenaan