zwanger!!!!!!!

Hallo

In januari heb ik een miskraam gekregen en nu ben ik 8 weken zwanger.( van de derde)
Alleen ben ik nog nooit zo bang en onzeker geweest als nu.

Het komt ook omdat ik 3 x verschillende klachten heb gehad en u bijna niets.

Ik heb elke wek een test gedaan en alles positief.
Heb echt zoiets van ben ik wel zwanger of kloppen die testen wel, of ben ik zo met zwanger bezig geweest dat het HCG hormoon gewoon aangemaakt is n mijn lichaam??

Wie help mij?

Hoi Hoi.

Een streep is een streep en dan ben je zwanger!!
GEFELICITEERD!!!
Probeer er van te genieten wat soms niet alijd mee valt na een miskraam weet ik uit ervaring.
Hopleijk gaat alles goed deze keer.

Gr. Corinne.

Hi,Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Na een positieve test ben je gewoon echt zwanger hoor wees daar maar niet bang over.
Logisch dat je onzeker bent nu in deze spannende tijd net na je miskraam.
Probeer er  toch zoveel mogelijk van te genieten!!!!
Liefs Nimfje

ha,

gefeliciteerd!
wanneer mag je voor een echo? bij mij zeiden ze na de misskraam dat ik bij een volgende zwangerschap al bij 8 weken mag komen, omdat je anders zo lang in onzekerheid zit tot 11 weken ofzo.
dat vind ik erg fijn.
ik kan me ook voorstellen dat je twijfelt. heb ik namelijk ook, ik voelde bij mijn vorige zwangerschap al voordat ik de test deed mijn borsten pijnlijk enzo, maar nu voel ik niets en ben over tijd, en denk dan dus dat het wel niet zo zal zijn, en daarom durf ik dan ook minder goed te testen. maar goed, kga zondag maar weer testen denk ik.
heb je nu niet dat soort klachten? ik vind het best wel lastig. denk namelijk echt dat ik vanalles moet voelen, omdat ik dat de vorige keer bij mn miskraam ook had.
maar een positive test... nou dan is het wel echt zo. geniet er van.

groetjes

Gefeliciteerd hoor. En het is inderdaad erg spannend als je een keer een miskraam hebt gehad. Ik zou even vragen aan de vk of gyn of je daarom wat eerder een echo mag.

hoi hoi

Van harte gefeliciteerd: Je bent Zwanger
Weet   dat het spannend is omdat je weet hoe het voelde van de vorige keer en ook al wil je het niet alles kom toch boven. Maar hou vertrouwen in je lijf en hopelijk mag je al snel een echo
Ik wil liever wachten tot de 12 weken, ben nu pas 5 wk dus dat duurt nog wel even haha
Maar bij mij ging het de vorige keer mis op 25 jan met 9 weken. maar ik heb   nu wel wat meer vertrouwen in mijn lijf en in de kleine
Geniet ervan en hopelijk zie je snel je keline op een echo
Liefs Danielle

Terug
Bovenaan