zwanger...

Nu 3 rondes na de miskraam van juli ben ik weer zwanger.. Gisterenavond getest en het was een streep, geen hele donkere maar het was een streep! Vanmorgen toch nog maar een keertje geprobeerd en jawel hoor.. weer een streep!

Eindelijk is het weer zover.. Natuurlijk is het niet eindelijk als je kijkt naar al die vrouwen onder osn die al veel langer bezig zijn.. maar voor mij is het wel eindelijk! Ik was de eerste keer al in de eerste ronde zwanger en nu...
Voel me erg goed en ben zooooo blij.. Toch ben ik wel erg bang dat het weer mis gaat! En het enige dat je daar aan kunt doen is afwachten en afwachten.. positief blijven!
Ben alleen heel erg moe! Zit smorgens om 11 uur alweer te gapen terwijl ik dan net pas 4 uurtjes wakker ben... ;-)

Hopelijk is het voor jullie ook snel weer prijs!! Ik duim echt heel hard weer mee...

Liefs Debby

Gefeliciteerd Debby!!!!
Ja, het blijft voorlopig heel spannend. Ik heb vorige week positief getest en had in aug. en in okt. een vroege miskraam gehad. Dus vind het ook wel erg spannend.
Moet wel zeggen dat ik er nu een beter gevoel over heb.
Hoeveel weken was jij zwanger toen je een miskraam kreeg?
Ik heb de gync. gelijk gebeld en mag gelukkig 27 nov. komen voor een echo. Wel erg spannend hoor.

Nou, meid, ben blij voor je en ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten.

Groetjes,
Angel

Hoi debby,

Van harte gefliciteerd met je zwangerschap. Probeer er van te genieten, ik weet zelf hoe moeilijk dat is.Ik heb zelf in mei een miskraam gehad met 14,5 weken. Ik ben nu ook weer opnieuw zwanger en ben dolgelukkig, maar ook bang. Ik ben nu pas in mijn 5e week en alles is nog heel pril. Ik ben uitgeteld op 19 juli.

ik wens je een fijne zwangerschap.

Groetjes  
Esther

gefeliciteerd debbie!

ik gun het je van harete. maar ben stiekum wel jaloers hoor!
ik ben vandaag weer ongi geworden.

je mag best een beetje bang zijn, maar probeer boven alles te genieten!!!

liefs Carina

He Debby,

Gefeliciteerd met het wondertje in je buik! Ik begrijp heel goed hoor dat je heeel blij bent maar tegelijk doodsbang bent dat het weer mis gaat. Ik ben ieder geval positief jaloers op jou hoor!!

xx Luna

Hey Debby,

GEFELICITEERD MEID!!! Het is heel normaal dat je bang bent dat het weer mis gaat, maar durf erin te geloven. We zijn er hier om je te steunen, dus schrijf je zorgen gerust hier neer (en  ook je posi berichtjes natuurlijk ;-) haha)

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe zodat je over een maand of 8 mag genieten van jullie wondertje!

groetjes,
Dionne

hallo lieve meiden,
Super bedankt voor jullie felicitaties! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet goed aan het idee kan wennen. Ik heb dinsdag een test gedaan en die was positief, wel eens waar een lichtere streep dan de controle streep maar toch een streep.. Vervolgens gisterenmorgen weer maar getest en jawel hoor hetzelfde verhaal.. Ik had zaterdag al getest en die was nog negatief, dus ik vermoed dat ik nog niet heel ver in de 5e week ben. Morgen ben ik vrij en ga ik op mn gemak maar eens de huisarts en de verloskundige bellen om te vragen hoe nu verder...
Zou ik ivm de curretage nu naar de gyneacoloog moeten of kan ik gewoon naar de verloskundige.. Ik zelf denk de verloskundige, maar hoe denken jullie er over!

@Dion: EINDELIJK!!!... ik ben heel blij dat ik hier weer mn verhaal kan doen, maar nu positief beladen! Ik werd echt gek van mezelf! Hoe gaat het met jou?

@Carina: Heej meid, ja ik snap dat je een beetje jaloezie voelt.. dat is helemaal niet raar, want ik had het zelf ook steeds! Wij hebben alles een beetje rond dezelfde periode door gemaakt en ik ben nu toch vrij snel weer zwanger.. Hopelijk is het bij jou ook heel snel weer raak!

Veel liefs Debby

Terug
Bovenaan