In december kreeg ik mijn 4e miskraam. Ik had nu al wel een vermoeden dat ik zwanger zou zijn maar ik was ook wel bang dat ik het mij verbeelde of dat het vruchtje misschien al was afgesorven voordat ik genoeg hormonen in mijn urine zou hebben om het te kunnen aantonen. Nu is mijn menstruatie onregelmatig en was ik inmiddels al ruim twee weken te laat. Omdat ik mij zorgen maakte over mijn dikke buik ben ik vrijdag naar de huisarts geweest. Ze heeft mijn buik beluisterd en onderzocht en ook inwendig gevoeld. Mijn baarmoeder was wel wat vergroot maar de test was negatief. Ze zei dat ik komende vrijdag naar de röntgen mocht om een echo te laten maken als ik dan nog niet ongi was geworden. Voor het gemak vertel ik de arts dus niet dat ik inmiddels een positieve test had want ik wil het graag even met eigen ogen zien. Als alles dan goed is ga ik er vanuit dat ik vrijdag ongeveer 4 weken en 4 dagen zwanger ben en dat zou dan weer betekenen dat wij rond de tweede week van januari een kindje verwachten. Dat is wel al heel ver vooruit maar ik probeer positief te blijven.
Groetjes Petra
Groetjes Petra