Zwanger?

Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb 17 januari een miskraam gehad. We willen nu weer proberen zwanger te raken.
Nu las ik over dat temperaturen, nog niet echt gedaan hoor maar wel een paar keer en mijn temperatuur werd alleen maar hoger. Ik zou nu ongesteld moeten zijn, maar ben het nog niet alleen mijn temperatuur is rond de 37.3 graden, dus hoger dan gemiddeld. Is het nu zo dat je temperatuur voor je menstruatie hoger is, of zou het kunnen betekenen dat ik zwanger ben?!? Wil wel een test doen, maar ben een beetje bang en wil nog een paar dagen wachten, want ben nooit zo regelmatig ongesteld.
En op internet kan ik er niet echt iets gerichts over vinden.
Graag reactie!

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag. Wel was mijn temperatuur door mijn zwangerschap inderdaad wat hoger. Dat voelde ik gewoon, ik hoefde niet eens te temperaturen. Maar ik heb eigenlijk alleen een advies. Er is geen enkele reden waarom jij niet zwanger zou raken/zijn. Dus zou ik om jezelf een hoop stress te besparen het temperaturen laten voor wat het is. Mocht het nu niet lukken allemaal, dan kun je altijd nog kijken of temperaturen helpt. Ik heb na één dag overtijd een test gedaan: negatief, na drie dagen: negatief. Na een week: positief! En ik wist ook niet hoe mijn cyclus was. Sterkte!

Ik heb eerlijk gezegt ook geen idee, maar vraag het eens op 'zwanger zijn' of 'zwanger worden'. Misschien dat daar iemand het weet.
Ik hoop voor je dat je eind van het jaar iets waardevols in je armen kunt houden!
R.

Ik weet niet of je de test al gedaan ben maar toch wil ik je nog wat zeggen mocht je nog geen zekerheid hebben.
De temeratuur zegt soms helemaal niets want, toen ik juni 2001 ging trouwen wilde we al heel snel graag kinderen. Ik had nooit de pil geslikt want ik was bang dat het zwanger worden dan allen maar langer zou duren. De eerste 2 maanden van ons huwelijk was ik gewoon ongestelt.De 3de maand werd ik maar niet ongestelt dus een test 'negatief'zo ging dat 5 maanden lang door na 2 maanden niet ongestelt te zijn geweest ben ik naar de huis arts gegaan daar moest ik om de 3weken terug komen voor een inwendig onderzoek en moest mij iedere ochtend temperaturen dat is zo 3 maanden doorgegaan en iedere keer als ik ongesteld moets worden ging mijn teperatuur weer omhoog maar werd niet ongesteld. Inmiddels was ik 5 maanden niet ongesteld geworden en testen negatief en inwendig onderzoek leverde ook niks op. Wij hadden de moet neergelecht. Ik was 3 weken niet bij de huisarts geweest en ik had nog 1 test er liggen en dacht 'deze maak ik op en dat is de laatste die ik doe. Het hoeft voor mij niet meer'. En tot groten schrik en vreugde bleek deze test toch ineens positief te zijn. de huisarts was verbaast mijn baarmoede was in 3 weken tijd ontzettend gegroeit en ik bleek een baarmoede grote van 12 a 14 weken te hebben een week later moesten we naar het ziekenhuis en ik bleek 13 weken dus 3 maanden zwanger te zijn. Zo zie je maar weer tempraturen zegt niet altijd alles. achteraf blijkt dat mijn hcg hormonente laag waren en daar door was de test steeds negatief.Inmiddels is ons dochtetje gezond geboren en nu 1,5 jaar oud en nu denken we het was de moeite waard. Over 2 weken stop ik met de pil die ik na de bevalling ivm ziekte wel heb moeten slikken. Maar nu denken we heel anders over het zwanger worden. We wachten rustig af en hopen dat alles dan beter mag gaan. Ik hoop de je er wat aan heb en wens je heel veel sterkte toe. Geduld word vaak beloont Als je weet dat je zwanger kan worden.

Terug
Bovenaan