Zwanger???

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ben in afwachting of ik ongi. word ja of nee. Hoop het niet en zou heeeel graag zwanger willen zijn. Durf alleen nog geen test te doen en me er te veel op te verheugen. Ben nu mijn curretage 1 keer ongi. geweest na een cyclus van 31 dagen. Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen. Ik zit nu op dag 30 en heb nog geen enkel voorteken dat het er aan zou komen. Is je cyclus nou al zo snel al weer de oude of kan het zijn dat ik nu een nog langere cyclus kan hebben en dus helemaal niet zwanger zal zijn. Kan niet zo goed tegen dit afwachten en ben haast geneigt om morgen een test te gaan kopen (mochten er dan nog steeds geen voortekenen zijn). Ben er wel erg mee bezig he? Hoop niet dat de telleurstelling erg groot zal zijn als ik het deze week wel word. Op mijn werk zijn er al 4 zwanger en een paar druk bezig. Wil er ook zo graag weer bij horen!!! Hoe verliep jullie tweede of derde cyclus na de miskraam/curretage???

Groetjes Anna.

Wat een rotweek is dat he die laatste week voordat je weer ongesteld moet worden. De dagen leken bij mij ook voorbij te kruipen maar helaas verlies ik al wat bruine afscheiding en het óngesteld'gevoel is er al... Ik had ineens vollere borsten en was regelmatig misselijk deze week en kon niet tot zondag wachten en heb gisteren een test gedaan;negatief dus, wat ook weer een rotgevoel gaf. Ik vind er niks aan om er zoveel mee bezig te zijn en het ging de laatste weken ook wel goed maar zo vlak voor je menstruatie... Ik vind het ook erg flauw dat mijn lichaam wel reageert maar dat er dus niks aan de hand is; daar kan je ook al niet meer op vertrouwen,balen hoor. Na mijn eerste mk duurde het bij mij 6 mnd. voordat ik zwanger was terwijl ik normaal (de eerste en tweede keer) vrij snel zwanger ben. Mijn cyclus veranderde iets maar uit die ovulatietest met speeksel kon ik niks wijs worden, volgens het ding was ik nooit vruchtbaar;ook een leuk idee! Nou, sterkte en heel veel succes;probeer afleiding te zoeken en ontspannen dingen te doen!
Groetjes,A.

beste anna,
is het een idee dat je met dit soort verhalen naar " zwanger" of "zwanger willen worden" verhuisd? Dit forum gaat over verlies en verdriet....Hier tref je vrouwen en meiden die net een kind verloren hebben, dus veel feedback hoef je niet te verwachten.
Nieuwe ronde nieuwe kansen, harstikke leuk, maar daar gaat het hier toch niet over?
Hoop dat je zwanger bent, en dat het goed gaat...
Groet, Annalies

Hoi Annalies,
Ik denk dat ook dit nog hoort bij de verwerking van een miskraam en denk dat Anna goed weet waar haar vraag 'hoort'.Ik zit zelf in hetzelfde schuitje en kan mijn ei niet kwijt op zwanger worden omdat daar op een andere manier gepraat wordt wat totaal niet aansluit met onze situatie.
Groeten, A.

Hoi Anna

ik ken de spanning die jij op dit moment voelt. Ik heb 21 januari een miskraam gehad en ik ben 23 januari gecurrateerd.
Ik had deze maand echt het gevoel dat het raak was, en ik heb zelfs de test 1 dag te vroeg gedaan. En jahoor het was raak. ik ben alweer 6 weken zwanger.
Endat te bedenken dat iedereen tegen mij zei äls je nog zo met je miskraam bezig bent wordt je nog lang niet zwanger. Ik zat net weer thuis omdat ik constant huilde om de miskraam.
Dus het maakt (in mijn geval)niet uit hoeveel je er mee bezig bent want ik ben toch zwanger!
Ik hoop dat het dit keer ook bij jouw raak is! Ikhoop het echt voor je! Maar als het deze maand niet raak is, bedenk dan wel dat het leven niet ophoudt. Succes

Groetjes Patricia

Bedankt voor jullie reacties. Ik schrok wel even van de reactie van annalies. Ik zou mensen hier toch niet mee kwetsen om dit soort vragen te stellen??? Ik denk dat ze op het zwangerschaps forum ook nog niet op me zitten te wachten met mijn achtergrond en bijbehorende angsten de eerste 3 maanden.
En ja ik blijk volgens de test van gisteren dus wel zwanger te zijn. Hiep hoi natuurlijk, maar zou blij zijn als de eerste 3 maanden achter de rug zijn. Kijk misschien t.z.t. wel bij het zwangerforum. Ik blijf jullie hier eerst nog een poosje steunen daar waar ik kan ,maar ik hoop jullie deze keer niet nodig te hebben (als je begijpt wat ik bedoel).
Patricia gefeliciteerd met je zwangerschap en we gaan ervoor dat we elkaar op het zwangerschap forum zullen treffen.
Nogmaals bedankt voor jullie reactie

Groetjes Anna

Hoi Anna,

Supergefeliciteerd! Ik vind het geweldig en juist wel heel erg goed dat je het hier op het forum schrijft. Ik zie het niet als kwetsend. Het is juist iets heel moois dat het zo snel na een miskraam weer lukt. Het geeft veel vrouwen juist veel moed en hoop om door te gaan. Ik ben het dus NIET eens met anoniem. Het is nergens voor nodig om het hier niet over zwanger zijn te mogen hebben.

Ik zit ook weer in mijn wachtweek, maar voel me ook niet geroepen om bij het zwangerworden forum mijn gevoelens te uiten. Ze zijn inderdaad zo volledig anders na een miskraam.

Patricia, jij ook proficiat!

Liefs Lizzy

Hoi Anna,
Gefeliciteerd zeg,ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat.
Ik ben zelf helaas wel ongesteld geworden en baal stevig, maar ja niks aan te doen;op naar volgende maand!
Succes!
Groetjes,A.

Terug
Bovenaan