Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan ik misschien een kind baren als ik + ben? Met mijn gezondheid gaat alles prima.Met medicijnen,ik heb in veel boeken gelezen dat kan zonder het kind te besmetten!Dokter zegt dat kan.Maar ik weet niet echt wat ik moet doen.Ik wil zo graag Baby!
het is een risico dat je zelf met behulp van je arts zou moeten kunnen inschatten. Het kan inderdaad, zonder je kind te besmetten. Bedenk wel dat je kindje een grote kans heeft vroeg half wees te zijn, durf je hem/haar dat aan te doen?
Het is natuurlijk jullie eigen keus, maar misschien een beetje egoistisch?
nee,ik vind je moet het doen weet je waarom,ook wij kunnen als gezonde mensen onze kinderen wees maken dus ik vind je weet nooit wat het leven je brengt,als je kind niet besmet word ga ervoor sterkte
de kans is echter wel veel groter dat jouw kindje wees wordt, dan een ander kind zijn moeder overlijdt. Dat is gewoon een feit, maar de belissing ligt bij jezelf, wat iemand anders er ook van vindt. Verdiep je er goed in en kijk naar de risico's voor je kind w.b. besmetting. Neem dan een weloverwogen beslissing.