zwanger

halo alemaal weet nie meer wat ik nu moet denken heb een noveber een meisje verlooren kyara ben het laast ong geweest op 28 dec doe ik een test die is negatief ga ik naar mijn huisarts die zegt zie hem denk heel ligjes weet nie zeeker kom volgde week maar trug denk ga naar het ziekenhuis om dat ik pas me kindje ben verlooren daar doen ze een bloed test die geeft aan nie zwanger maar ze zegt kan zijn dat we te vroeg heben geprikt wacht nog maar 14 daagen af dan op nieuw een test raar alemaal he maar ik slik medicijnen om dat ik in het verleeden ook 4 miskraamen heb gehad maar ja nu maar weer afwachten vind het wel raar dat ik nie ong word he groetjes jolanda

Hoi Anna,
Goh, jij hebt ook wat meegemaakt zeg. Ik heb 2 weken geleden mijn 1e miskraam meegemaakt. Ik vond het heel moeilijk, maar heb het nu een plekje kunnen geven en gaan voor de 2e. Wat vervelend dat de 1 dit zegt en de ander dat! Ik zou inderdaad nog even wachten en dan zelf een clear blue test doen (waarop je + en - ziet). Dat is een overduidelijke test. Deze test zal je straks meer zekerheid geven.
Ik hoop in ieder geval dat het positief voor je uitpakt.
Veel succes en ik duim voor je.
Groetjes Jeanette

Terug
Bovenaan