zwanger?!?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik had eerder al iets geschreven over mijn onregelmatige menstruatie en dat ik al een aantal weken achter elkaar ong was.
Nu ben ik aan de pil en ben nu niet meer ong. daarvoor was ik tijdens mijn pil aan het menstrueren met de stopweek was het wel wat heftiger.
Ik voel me de laatste tijd een beetje hetzelfde als mijn eerste zwangerschap..Ik heb een tijdje geleden een test gedaan maar bleek dat ik mij niet druk moest maken want er was maar 1 streepje..
Nu vroeg ik mij af op ik toch zwanger kan zijn..(ik heb wel 2 x onveilig gevreen..)
Naar de dokter wil ik niet want daar ben ik de laatste tijd te veel geweest en die ziet mij weer aankomen,...
Ik hoop dat jullie iets weten....

hoi hoi

denk dat het beste is om toch nog eens te testen nu of over een tijdje

en anders toch naar de huisarts voor een bloedtest

heel veel succes

groetjes moekje

Hoi , nou ja zeg , ik heb dat ook !!! altijd maar ong. en ook tijdens de stopweek erger.
Ik heb al 3 testen gedaan , maar niks...dus ga ik er maar van uit dat ik niet zwanger ben maar van mijn vorige zwangerschap kwam ik er pas na 3 maanden achter omdat ik toen ook gewoon ongesteld was. ( was ong. tijdens de eerste echo , heeeel raar...)ben wel een paar weken geleden naar de gyn. geweest , ik was toen dus zeker niet zwanger en die zei dat het wel eens voorkwam dat de hormonen van slag zijn maar verder zag hij niks aparts....ik zat te denken om die pil maar ff niet te gebruiken en alles ff laten resetten van binnen.haha. Ik zou wel gewoon ff naar de dokter gaan als ik jou was , dan weet je hoe/wat.Ook al kom je 100×bij die dokter nou en , heb die dokter ook wat te doen....Sterkte groetjes Syl

Terug
Bovenaan