Zwanger!

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er hier nog mama's zijn die ook, net als ik, weer zwanger zijn?
Ben in december pas uitgerekend, maar ik ben er weer zó ziek van. Net als bij Steyn eigenlijk, toen ging het misschien in al die maanden 3 maanden redelijk goed. Ik had gehoopt nu niet ziek te worden, maar helaas. Zijn er hier nog meer die ook ziek geweest zijn en wat hielp er wel/niet goed bij jullie? Ik ben nu voor de 2e dag thuis van mijn werk, ik ben echt hartstikke beroerd. Maar wij hebben nog niemand iets verteld, zelfs de ouders niet. Dus ik vroeg me af of jullie een tip hebben hoe ik van die misselijkheid enz. af kan komen?

Gr. Mirelle
mv Steyn 25-12-06

Allereerst gefeliciteerd! Wat vervelend dat je zo beroerd bent. Helaas weet ik er alles vanaf. Ben nu zelf 39 weken zwanger van de 2de en ook deze zwangerschap wee rin het ziekenhuis gelegen omdat ik niks meer binnenhield en dus was uitgedroogd. Ik weet niet of je hyves hebt, maar daar is een hyves, ziekzwanger.hyves.nl staan erg veel tips op en kun je je verhaal ook kwijt.
In ieder geval heel veel sterkte!

Gefeliciteerd. Ook ik ben weer zwanger en hoop eind september/begin oktober een kindje te krijgen. Ik ben met vlagen een beetje misselijk, maar daar is mee te leven. Ik heb dus geen tips voor je wat je er tegen kunt doen. Ik hoop voor je dat het snel overgaat en je verder kunt genieten.

Gefeliciteerd!!!

Ik kan je geen tips geven over het ziek-zijn; hopelijk zijn hier nog andere mama's die wel ervaring hebben en je kunnen helpen!

Sterkte en ik hoop dat je er toch nog wel iets van kan genieten!

Hallo Mirelle,

Gefeliciteerd!!! Wat leuk!! Ik heb vandaag mijn eerste werkdag weer gehad! Mijn kleine meid is nu alweer 13 weken oud.
Ik ben nooit misselijk geweest en heb 2 keer hele goede zwangerschappen gehad! Ik was wel heel moe in het begin. Er waren een hoop overeenkomsten, maar ook weer verschillen. Bij de ouste had ik bijv. trek in hele andere dingen dan de laatste keer. De eerste keer ben ik 19 kilo aangekomen, de laatste keer maar 8!! En die zijn er nu al lang weer af.

Probeer er zoveel mogelijk van te genieten en ik wens je heel veel geluk. Het is toch weer iets bijzonders!!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan