Zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
nou meiden, het ziet ernaar uit dat Navara in december een broertje of zusje krijgt. Vanochtend getest en binnen 30 seconden een dikke vette streep!

Ik ben bang dat ik vandaag ook niet zoveel heb uitgevoerd op mn werk..... ik vond mezelf steeds terug aan het staren in het niets hihihi. Het was niet gepland, maar wel heel erg welkom. Alleen papa is er nog niet zo blij mee (maar dat komt wel, was met Navara ook zo)

pffff, tis wel ff wennen hoor!

xxx
Petra

Wouw!!!

Leuk man, van harte gefeliciteerd!!!     Ik ben echt blij voor jullie.

Nu weet je precies nog hoe het allemaal voelt die zwangerschap!!!

Ik zou ook wel weer zwanger willen zijn hoor, 6 maanden rust voor je lichaam is net genoeg!

Veel geluk en liefde van mij!!!

xxx miranda, mama van kostas, enne.... volgende maand ook kinderen kopen he, staan wij in

Hoihoi,

Gefeliciteerd!!! Leuk joh dus jou kindjes krijgen ook maar een klein leeftijdsverschil :)
Mijn twee zullen nog net geen jaar met elkaar schelen als deze beeb op tijd komt.
Ga er maar lekker van genieten!!!

xxx Lydia

Wauw! Gefeliciteerd! Hopelijk trekt je vriend/man snel bij. Maar lekker genieten hoor! 't Gaat veel sneller als de eerste zwangerschap.

Groetjes,
Nelly.

Hey Gefeliciteerd!!

wat ontzettend leuk! onze 2 meiden schelen net zoveel als die van jou straks!
ik was ook amper 6 maanden na Noa Lyn weer in verwachting van Senna.
1 goedbedoeld advies, geniet ook volop van Navara.. toen ik weer in verwachting raakte was ik best veel ziek, waardoor ik naar mijn idee veel gemist heb van Noa Lyn.
ik hoop voor je dat je man snel bijtrekt!!!

Liefs Jenny

Hey gefeliciteerd zeg!! Een tweede!! Wauw!!
Je man zal vast wel bijtrekken, dan kunnen jullie d'r saampjes van genieten.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap.

Liefs,
Anne

Hai meiden, bedankt voor jullie leuke reacties. Mn mannetje begint gelukkig heeeel langzaam wat positiever te worden. En ikzelf ben alweer helemaal verliefd op dat nu nog onbekende frummeltje hihihihi. Er zullen nog wel wat obstakels te overwinnen zijn, maar die nemen we wel als ze er zijn!!!

Gek genoeg kan ik nu ook veel meer van Navara hebben. Alsof er een deken van rust en geduld op ons huishouden is geland. Heerlijk zeg.....

Ik heb er weer helemaal zin in.

xxx
Petra

Voel je je ook weer écht zwanger Petra? Of beginnen de kwaaltjes alweer een beetje. Fijn dat je partner er aan gaat wennen. Dat is voor jou ook prettig.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan