zwanger

Yes Yes Yes,

Hallo allemaal,

Ik kan me hier ook aanmelden. Ik heb vanmiddag net de test gedaan en ben helemaal blij! Ik weet nog niet eens hoe ver ik eigenlijk ben dus dat wordt nog een beetje een verrassing. Ik vermoed ongeveer 4 a 5 weken pas dus erg pril nog allemaal. Begin dit jaar heb ik een miskraam gehad en ik hoop dat het deze keer allemaal goed blijft gaan. Ik heb wel al 2 gezonde kids van 6 en bijna 8 dus ik weet dat het mogelijk is. Duimen jullie mee?

groetjes Petra

Ook hier nog even van harte he!!!
Tis je gegund en tuurlijk duim ik voor je mee..... zo komen er toch steeds meer na de miskraam hier op het forum en dat is echt super .

groetjes,
Marije

hey petra, helemaal super voor je

ik ben super blij voor je, we volgen elkaar mooi zo allemaal.
en laat die kleintjes nu maar groeien in onze buiken.
we houden contact ok? vindt het leuk om van elkaar op de hoogte te blijven.

xxx diana

quote: 19 1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 21:05:31'));

hey petra, helemaal super voor je

ik ben super blij voor je, we volgen elkaar mooi zo allemaal.
en laat die kleintjes nu maar groeien in onze buiken.
we houden contact ok? vindt het leuk om van elkaar op de hoogte te blijven.

xxx diana

Hey D,

Geweldig he haha, ja we houden contact hoor. Ik ben heel erg blij.

Tot hoors!

hoi petra,
wat geweldig nieuws voor jullie.  GEFELICITEERD!!!!!!! SUPER TOF.
het voorjaar begint heel erg mooi voor ons allen.
leuk dat we elkaar zo op de hoogte houden hoe het gaat.
en dat je zo met elkaar meeleefd.
geniet ervan he.
veel liefs jose.

Hee dank je wel.

Ik ben ook erg blij. Dat het toch weer zover is haha. En deze keer voelt het zo anders dan begin van het jaar. Ik was toen zo bang en nerveus en had er steeds geen goed gevoel over maar dit keer echt wel. Ik ben heel rustig en geniet er gewoon van. Ik maak me niet druk. Ik hoop dat het zo blijft.

Hee hoi!
Tsja van het ene forum naar het andere he.... Oh ik begin een beetje toe te staan dat ik hier ook hoor. Had al wel stiekempjes gelezen hoor... maar nog niets durven typen.
Nu heb ik zo'n mooie echo hier liggen: al een heel klein mensje... Joepieeeeee ongeveer negen weken ben ik! Hahaha heus waar, ik ben zwanger hoor! Jubeldejubeldejubel

Alles goed met jullie????? Hoop het heel erg van harte!

Liefs
D

Terug
Bovenaan