Zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ben even niet echt actief geweest door drukte drukte.
Maar de april mamas die kennen mij denk ik nog wel!!
Ben zelf 6 april bevallen van een prachtige dochter  en het is een heerlijke baby.

Ik ben naar de bevalling weer aan de pil gegaan maar ik dacht al wel dat ik dat niet volging houden omdat ik dus echt vreselijke hoofdpijnen krijg en mijn stemming is verschrikkelijk rond mijn menstruatie.
Ik dacht dus ik stop met de pil en ik vrij niet op mijn vruchtbare dagen. Ik heb ook maar 1 eileider dus ik dacht ik word niet snel zwanger, maaar ik voel me al een paar dagen belabberd net alsof de griep door moet zetten maar het gebeurd maar niet.
Ik ben op 30aug gestopt met de pil en ik heb dus gisteravond twee keer een clearbleu test gedaan en ZWANGER!!!
Ben me rot geschrokken echt waar!!! Niet dat ik het niet wil hoor,want ik wil graag drie kindjes(ik heb ook nog een zoon van bijna 4),Maar het overviel me zo snel ik ben eigelijk nog niet eens echt overtijd.
Pfff kan er eigelijks nog met niemand over praten alleen mijn vriend die het wel super vind.
Alles gaat nu wel door mijn hoofd van is dit niet te snel en hoe druk gaat het straks worden!
Moest even mijn verhaal hier kwijt hoor even van me afschrijven en zijn er al weer meer meiden hier zwanger???

Groetjes mina (dessie)

Hoi Dessie

Van harte gefeliciteerd!   Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Laat het lekker allemaal bezinken, om er daarna van te kunnen genieten. Ik ben een januari mama en ik geniet zo van Tom dat ik voorlopig nog niet zwanger wil worden, maar als het gebeurt dan gebeurt het. Dus ga er maar lekker van genieten als je van de schrik bekomen bent.

Manon

hoi Dessie,
wat leuk, tuurlijk wordt het druk, maar ook super gezellig 2 zo vlak op elkaar!
wen er maar even aan.
van harte suzan

Hey Dessie!!

Ja tuurlijk ken ik je nog!!!

Gefeliciteerd!!!!!!! Kan me voorstellen dat het even goed schrikken was toen de test positief werd. je was ook nog niet echt bezig voor een tweede als ik je verhaal zo lees. Als je van de eerste schrik bekomen bent, dan ga je ook van deze 3e uk die in je buik groeit genieten!!
Herken trouwens volledig je klachten mbt de pil. Had het ook, dus een andere gevraagd toen ik weer aan de pil wilde na de geboorte van Benthe. Kreeg Mycrogynon en dat was zo mogelijk nog erger dan voor mn zwangerschap. Had eerder hoofdpijn dan geen hoofdpijn, vreselijk was het. Na een maand ben ik gestopt met microgynon en ben ik overgestapt op de nuvaring en heb nu helemaal geen klachten meer. Onthoud hem voor na deze zwangerschap ;-)

Verder alles goed met jou en je dochtertje? Roxenn was het toch?

Liefs Anoek

Allemaal bedankt, Ik kan het zelf nog niet echt geloven en ga morgen toch nog maar eens een test doen want heb vanavond een normale test gedaan van de apotheek en daar krijg ik geen twee streepjes te zien dus ik hou jullie op de hoogte.

@ anouk77 hoi hoi hoe gaat het met jouw en Benthe??
Met Roxsenn gaat het heel goed ze is echt een lache bekkie die heel erg van eten houd.
Super rustige baby en tot nu toe ook echt nog een baby doet niet veel ligt brabbelt en kijkt veel, heel anders dan mijn zoontje die echt met 6 maanden in een loopstoel werd gezet omdat ik het niet meer aan kon hij wilde de hele dag springen en bewegen (nog steeds hoor) hihih hij was voor mijn gevoel al heel snel baby af.

Dus ik Geniet ook elke dag nog van mijn meisje en ook van mijn jongen hoor maar het is heerlijk zo.
Groetjes Mina

Oja anoek77 die nuvaring zitten ook hormonen in toch???
Heb je daar echt minder last van en is het niet moeilijk inbrengen?? kun je hem ook een maand langer laten zitten???
Allemaal vragen maar ik moet ook echt iets gaan zoeken anders heb ik zometeen een heel elftal LOL
Groetjesssss

Hoi Dessie!

Wat gek dat die test nu weer iets anders aangeeft. Anders even urine laten testen door de ha.

Met mij en Benthe gaat het erg goed. Inmiddels weer aan het werk en ik vind het heerlijk. Benthe vindt het ook heel erg leuk op het KDV en kan haar energie er goed kwijt. Benthe lijkt wat dat betreft meer op jouw zoontje. In mnbuik was het al een druktemakertje en nu beweegt ze constant. Heeft net het omrollen ontdekt en ligt steeds op haar buik (terug kan ze nog niet). Ze wil nu ook steeds zitten en dat kan ze nu ook al paar tellen los. Kortom, een erg bewegelijk kindje, maar ook een hele vrolijke meid. Ze houdt hele gesprekken tegen mij of haar knuffels of wie er ook maar wil"luisteren" ha ha!
Ja het baby is er dan idd snel af en dat vind ik soms wel eens jammer, maar geniet ook wel heel erg van de ontwikkeling die ze doormaakt!

Wel leuk dat je 2 totaal verschillende kinderen hebt. 2 van die stuiterballen zou wel vermoeiend zijn, ha ha!! Maar wil niet zeggen dat Roxsenn als peuter ook rustig zal zijn, dan kan ze alsnog gaan stuiteren!

De nuvaring breng je in, net als een tampon zeg maar. Daar blijft ie 3 weken zitten en heb je een ringloze week, waarin je dan "ongesteld" wordt. Je mensruatie kan je uitstellen door "door te ringen". Je brnegt dan een nieuwe ring in zonder stopweek. Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ben nu voor de 3e maand bezig en heb echt zelden hoofdpijn en met die pil (microgynon) 3-4 x per week. VOnd dat echt niet normaal meer, dus ben direct gestopt en overgegaan op de ring. De ring geeft een constant een lage dosering hormonen af en dat is denk ik waarom ik nu geen klachten heb. Als dit niet de oplossing zou zijn geweest, zou ik vermoedelijk toch voor het koperspiraal zijn gegaan. Die geeft helemaal geen hormoon af. Maar ben niet zo op spiraaltjes, dus wilde eerst dit proberen. Ik ben er in elk geval positief over, dus misschien werkt het ook wel voor jou.

Houd je me op de hoogte?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan