Zwanger???

Misschien mag ik me bij jullie aanmelden.

Ik voel me hartstikke zwanger! Misselijke en zere borsten.
Ik ben in Februari uitgerekend. En heb de zwangerschapstest al net in huis gehaald.
De vorige keer kreeg ik met 9 weken een miskraam en nu maar hopen dat het goed gaat. De eerste 12-13 weken is het toch afwachten...
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe!!!
Duimen maar!!!
Ik zou het leuk vinden als ik zwanger ben en dan is dit ons derde kindje...
Zodra ik het weet meld ik dat........

Ik heb net de test gedaan en hoera het is echt waar ik ben weer zwanger!!
Ik ben 12 februari uitgerekend...
Als de misselijkheid maar blijft en de zere borsten want dan weet ik dat het goed gaat.
De vorige keer was ik ongeveer 6 weken zwanger en toen begonnen de bloedingen en eerst zeiden ze innestelingsbloeding maar achteraf bleek het al de afstoting van de vrucht.

Iedereen ook een goede zwangerschap toegewenst!

Hoi allemaal,
Even een vraagje hoe snel wisten jullie dat je zwanger bent?
Een paar dagen nadat jullie ongesteld moesten worden al?
Maar dan doen de testen het niet toch?
Ik had vrijdag ongesteld moeten worden maar om dan nu al een test te toen??
Voel me wel anders.
Mirelle

Hai Mirelle,

bij mij was dat niet het geval hoor. ik heb echt 3 testen gedaan. eerst waren ze de hele tijd negatief, terwijl ik toch al 4 weken overtijd was. nu van het weekend weer getest en die was gelukkig positief.. denk dat je anders naar dokter moet gaan of gewoon test kopen ;)     succes   ermee !!

quote: mirelle3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2008 22:01:14'));

Hoi allemaal,
Even een vraagje hoe snel wisten jullie dat je zwanger bent?
Een paar dagen nadat jullie ongesteld moesten worden al?
Maar dan doen de testen het niet toch?
Ik had vrijdag ongesteld moeten worden maar om dan nu al een test te toen??
Voel me wel anders.
Mirelle

Meestal kun je testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. In principe zou je dus een zwangerschapstest kunnen doen. Nu is het wel dat niet iedereen even snel hcg (zwangerschapshormoon) aanmaakt, dus de een kan al een paar dagen voor ze ongesteld moeten worden een tweede streep zien en de andere pas 2 weken na ze ongesteld moesten worden.

Ikzelf  heb op 16 mei mijn eisprong gehad, dus zou ik gemiddeld 14 dagen later ongesteld moeten worden. En op 29 mei zag ik al een lichte tweede streep, dus eigenlijk een dag voordat ik dacht ongesteld te moeten worden.
Bij mijn zoontje testte ik pas 6 dagen nadat ik ongesteld moest positief, daarvoor heb ik een aantal negatieve testen gehad.

Hmm, de tekst kwam in de quote te staan...

Meestal kun je testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. In principe zou je dus een zwangerschapstest kunnen doen. Nu is het wel dat niet iedereen even snel hcg (zwangerschapshormoon) aanmaakt, dus de een kan al een paar dagen voor ze ongesteld moeten worden een tweede streep zien en de andere pas 2 weken na ze ongesteld moesten worden.

Ikzelf  heb op 16 mei mijn eisprong gehad, dus zou ik gemiddeld 14 dagen later ongesteld moeten worden. En op 29 mei zag ik al een lichte tweede streep, dus eigenlijk een dag voordat ik dacht ongesteld te moeten worden.
Bij mijn zoontje testte ik pas 6 dagen nadat ik ongesteld moest positief, daarvoor heb ik een aantal negatieve testen gehad.

Terug
Bovenaan