Zwanger!!!

Hallo allemaal, Als eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben Dessie 32 jaar heb een zoontje van 4en half en een dochter van 11maanden.

Ik heb de 24ste mijn nod maar heb gistern toch een clearbleu test gedaan omdat ik het niet vol kon houden... en teste dus positief vanochtend nog maar eens gedaan en weer positief dus ik denk dat ik bij de club mag horen!!!
Het is nog wel heel pril allemaal maar ik ben blij dat ik hier toch mijn blij heid kwijt kan want oowww ik ben er zooo blij mee!!!! Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.

Ik zou uitgerekend zijn op 1dec maar ben van de twee andere ook eerder bevallen dus denk wel dat ik bij de november moeders ga horen.

Nou iedereen genietze van jullie zwangerschap en ik ga weer lekker met jullie meelezen!!!
Groetjss Dessie

Hallo,

Ik heb gisteren een positieve test gehad!! Ik kan het nog niet helemaal geloven. Ik ben blij maar ook een beetje huiverig voor de eerste twaalf weken. Hopelijk gaat alles goed!! We hebben al een dochtertje van twee jaar.

Gefeliciteerd allemaal!!

Groetjes,

Soepfan

gefeliciteerd! Wat lekker joh. Ik ben ook zwanger van de derde. Heb je last van kwaaltjes? Ik helemaal niet. Af en toe wat steekjes in mn borsten maar deze zijn niet groter of zo.

Hoi bedankt en jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd he!!

Sonel ik heb nu nog niet zo een last van kwaaltjes mischien dat het nog komt hoor (al hoop ik natuurlijk van niet), ik had bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoon last van 9maanden lang maagzuur dat was wel een rampgevoel hoor.
En bij mijn tweede zwangerschap mijn dochter had ik niet echt kwaaltjes ik had alleen altijd maar dorst dus dronk erg veel en kon niet van de sinasappels afblijven hihhihi!!!
Ja en het begin de vermoeidheid dan maar die voel ik nu ook wel iets hopen dat het niet erger word vind dat zo vervelend val dan savonds om half 10 echt al in slaap terwijl ik normaal echt een avond mens ben.

En jij hoe voel jij je??? Ik vind de gedachte wel weer super hoor lekker zwanger zijn en lekker genieten van al het moois wat weer gaat komen.
Groetjs dessie

hoi dames,

ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik vind het allemaal zolang duren. Ik wil heel graag dat alles goed blijft gaan en ik de eerste 10/12 weken goed doorkom.
7 april heb ik een afsrpaak bij de VK en dan pas krijg ik een verwijzing voor een echo.
Oh, als het maar goed is, denk ik steeds.

Hebben jullie dit ook??

Gelukkig heb ik nu wel genoeg afleiding want ik heb een zoontje van bijna 3 jaar oud. Hij houdt mij wel bezig. Op mijn werk kan ik me maar slecht concentreren, het boeit me allemaal niet meer zo. Ben eigenlijk alleen maar bezig met mezelf.

Lig ook regelmatig met mijn mannetje in de clinch, over héle kleine dingetjes......stom hoor want ik ben echt dol op hem!

nou ja, jullie zullen bepaalde dingen wel herkennen maar ik moest het even kwijt.

groetjes mamajb

Hoii mamaJB ik had geen kwaaltjes maar sinds vandaag begin ik echt wat van mijn vermoeidheid te voelen en het lijkt soms wel dat ik wat last heb van zuur!

Ik ben dr niet zo mee bezig dat het mis kan gaan het gaat soms wel door mijn hoofd hoor maar probeer dr niet te veel aan te denken.
Ik heb tussen mijn zoon en dochter een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waardoor ik ook 1 eileider ben verloren maar daarna is toch mijn dochter nog gekomen en alles ging verder goed dus daar hou ik me maar aan vast.

Ja en ik denk ook dat ik wat sjago word hahahahaha mijn vriend zei al van ojeeee ze is weer zwanger hahaaha maar ja dat weet hij nu wel dus daar moet ie maar ff mee leven !
Ik ben nu alleen nog maar zo kort ben dus eigelijk pas 1 dag overtijd maar test al een paar dagen positief ik heb wel, door dat ik dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad, een afspraak voor 1 april (geen grapje) voor mijn eerste echo dus het word spannend en ik ben heel erg benieuwd!
Groetjsss Dessie

Terug
Bovenaan