Zwanger????

Hoi Dames we zijn net terug van vakantie en ik ben zo misselijk geweest dat ik maar besloten heb een test te doen, ik heb 2 testen gedaan van predictor 1 gister en 1 vandaag. Gister een heel vaag streepje en vandaag niks. Maar nu kom ik er net achter dat die van gister een vroege zwangerschapstest was en die van vandaag een normale.
Zou ik toch zwanger zijn?

Liefs Nancy

Ik heb ooit ergens gelezen dat een vaag streepje meestal zwanger betekent. Omdat dat streepje echt alleen dmv dat hormoon zichtbaar kan worden.
Maar ik begrijp niet wat jij bedoelt met een vroege zwangerschapstest en een normale. Hoe langer je zwanger bent hoe duidelijker het streepje zichtbaar moet zijn. Dus dat is dan weer tegenstrijdig met jouw verhaal. Want vandaag had je geen enkel zichtbaar streepje...
Lastig hoor.
Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog eens testen.

Groetjes Babybelle

nou ben benieuwd hoor, maar idd een streepje zou zwanger moeten betekenen!!!

Ff paar dagen wachten en dan met je ochtendurine, dan heb je nog betere kans dat het zichtbaar is!

Zal voor je duimen!

gr. Saskia.

Een streep is een streep! De vroege test is veel nauwkeuriger, die ziet t al als je nog heel weinig HCG hebt.
Je bent dan wel heel kort zwanger, week of 4/5.

In ieder geval gefeliciteerd!

groetjes Mariska

Meiden bedankt voor jullie reacties. Het was wel even schrikken we wilden nog een jaartje wachten. Maar heel erg welkom hoor.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nancy

Terug
Bovenaan