Zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben bijna een week over tijd. Een paar dagen geleden dacht ik dat ik ongesteld moest worden omdat ik die herkenbare buik- en rugpijn had. Inmiddels is deze buikpijn weggetrokken en heb ik een licht stekende pijn in mijn onderbuik. Kan het zijn dat ik zwanger ben ondanks die herkenbare buikpijn? Mijn cyclus is normaal gesproken regelmatig. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil geen valse hoop hebben.

Het ligt eraan of je net pas gestopt bent met de pil of al even pilloos bent zegmaar. Maar als je al een tijdje geen pil meer slikt en een week overtijd bent, ben je idd waarschijnlijk zwanger. Ik zou een test doen!

Succes!

Dank je voor je snelle reactie. Ik ben begin juni gestopt met de pil.

Testen maar! Geen positieve test en niet ongie? dan over een week weer testen... en door blijven vrijen! als je zwanger bent kun je inderdaad ook buikpijn hebben, maar alleen een test kan dat ook bevestigen... dus testen maar!

xx

Ik had bij mijn zwangerschappen rond mijn NOD ook het gevoel dat het toch zou komen hoor. Zo'n zwaar gevoel in m'n onderbuik, maar het kwam niet. Ja, dan kan alleen een test duidelijkheid geven!
Succes!

Hoi Maria
Mijn nod dag was vrijdag en ik had de afgelopen dagen ook last van buikpijn, nu neemt het wel weer wat af maar nog steeds geen ongesteldheid..
Spannend dus! Ik ga morgen testen! Ik ben ook in juni gestopt met de pil en altijd keurig op tijd ongesteld geworden dus ben benieuwd!
Wanneer ga jij testen?

Gr Sola

Hoi hoi,

Ik had afgelopen weekend ongesteld moeten worden, maar voel nog helemaal geen enkel voorteken. Wel ben ik met flagen wat misselijk.... Dus ook wij zitten erg in spanning. Heb me voorgenomen woensdag te gaan testen maar ik weet niet of ik me nog zolang in kan houden, misschien fiets ik zo wel naar het drogist heen haha.

Groetjes Saartje.

Hoi Sola en Saartje,

Spannend deze dagen. Hebben jullie inmiddels getest?

Ik ga waarschijnlijk morgen testen. Ik ben heel benieuwd....

Groetjes,

Maria

Terug
Bovenaan