Zwanger?

Hoi allemaal,

Hoewel ik niet zo heel erg actief was op dit forum heb ik wel af en toe een berichtje geschreven maar ik heb wel heel veel over jullie gelezen en natuurlijk allemaal met jullie meegeleefd.

21 september heb ik mijn miskraam gehad en helaas moest ik 25 september alsnog een curretage ondergaan. Volgens de huisarts zou ik rond 25 oktober weer ongesteld moeten worden en inderdaad rond deze datum heb ik mijn migraine aanval gehad (die heb ik altijd als ik ongesteld moet worden) en de maandag en dinsdag een bloedverlies wat een heel stuk minder was dan normaal gesproken.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik ontzettend duizelig in het begin, s'middags misselijk en kon ik moeilijk naar het toilet.

SInds een week ook weer erg duizelig, de hele dag spuug misselijk en ik kan weer niet goed naar het toilet. Inmiddels 2 testen gedaan maar deze zijn beide negatief helaas. Maar je weet maar nooit he, ik houdt de moed erin!

As woensdag moet ik voor controle naar de gyneacoloog misschien dan meer duidelijkheid? Ik hoop het zo!!

Heel veel sterkte en geluk aan jullie allemaal

hoi niene

ik hoop voor jouw dat het zo is .
wij oeten komende maand maar weer voor de verandering flink klussen had gehoopt maar helaas. op naar ronde 5
maar we hebben er al 1 dus de fabriek wekrt wel en heb vorige maand ook een mk gehad en nu 4 dagen te laat ongesteld geworden. dus mijn cyclus is toch wel een beetje van slag mar goed we gaan er weer tegen aan en hopen volgende maand dan maar weer opnieuw .
hoor graag hoe het met je gaat

groetjes kelly

Hoi Lekky30,

We hebben al een zoontje dus we weten dat het wel zou moeten lukken, maarja zeker weten doe je het nooit he. Mijn cyclus was gelijk weer goed na mijn miskraam. We zijn ook druk aan het klussen haha wie weet heeft het geholpen. Toen we met de pil stopten hadden we iets van we zien wel, we hebben geen haast. Maar na de miskraam is dat gevoel bij mij helemaal omgeslagen en ik wil zo graag het stampvoeten ontbreekt nog maar net! Misschien herkenbaar voor jou?

Groetjes

hoi niene

uj wil het ook graag maar ja hoe harder je wilt hoe minder het gaat,wij hebben een dochtertje van 4 . nee stampvoeten doe ik niet hahah komt mischien nog wel ! wij gaan nu ronde 5 in en de 2 na mijn mk dus we zien wel waar we uitkomen. ik was nu afgelope week weer 4 dagen overtijd maar niet zwanger hahah nu ben ik weer ongesteld . onze eerste heeft ook 9 maanden geduurt alles wat het sneller gaat is mooi en langer tja dan zien we wel wweer.hoop dat je geluk hebt nu anders word het ook weerr klussen komende maand. hoor graag van je groetjes
kelly

He Niene,

heel veel sterkte alsnog met je verlies, ik hoop voor je dat de test het mis heeft. En dat je woensdag mooi nieuws krijgt.
Hoop dat je je beseft dat je lichaam wel een lange tijd nodig heeft om weer normaal op gang te komen.
helemaal niet raar als je lichaam je voor de gek houdt. Ik persoonlijk denk zelf dat het weer gebeurt als je lichaam er klaar voor is. Meid het beste en laat het horen hoe het was.

nath

Ik weet het allemaal wel, maar m'n verstand en gevoel zeggen allebei iets anders! Vast wel herkenbaar! Mijn hele lichaam zegt dat ik zwanger ben, misselijk, moeilijk naar de wc, moe maar inderdaad je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. We wachten woensdag af misschien komt er dan meer duidelijkheid. Het is mijn controle na m'n curretage weet niet of ze dan ook willen/kunnen kijken of ik nu zwanger ben.Spannend spannend dus. Laat jullie wel ff weten hoe het woensdag was.

Fijne zondag nog!!

Groetjes,
Niene79

Terug
Bovenaan