Zwanger,

Hallo iedereen

Ik ben tussen de 4 en de 5 weken zwanger.
Maar toch een paar vraagjes..

Heb momenteel veel last van onderin me buik.
Is dit normaal?
Moet ook veel plassen. Heb urine laten na kijken op een blaasontsteking maar dat is niet het geval.
Ben zo bang en onzeker. Aangezien we er anderhalf jaar over gedaan hebben met medicijnen enz...en weet nou niet goed of ik blij kan zijn...

hoi hoi

ook ik ben net 5 weekjes zwanger
dat vreemde gevoel, wat een beetje op ongi pijn kan lijken is normaal hoor
je hoort dat veel meiden er last van hebben
er gebeurt ook zoveel nu daar binnen .
en het vele plassen herken ik ook

ik had deze klachten/kwaaltjes ook tijdens mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje.

groetjes moekje

geniet ervan he meid ik weet dat die onzekere weken HELL zijn maar we komen er wel

Hoi lindsjuh,

Zoals je kunt lezen in onderstaand topic heb ik dezelfde klachten als jou. Het vaak plassen heb ik ook, maar nou heb ik wel vaker van die periodes dus zal het niet meteen hieraan wijten.

Proficiat!

zoals de andere al zeggen..die pijn is volkomen normaal.ik had er ook veel last van..je baarmoeder rekt uit en dat geeft ook krampachtige pijn!
veel plassen..wen er maar aan ;-)
ik ben inmiddels 27 weken zwanger en bij mij is het niet meer minder geworden haha!
bij mijn 1ste had ik er ook voornamelijk in het begin en aan het einde van de zwangerschap last van..
en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hoi Lindsjuh.

In het begin van beide zwangerschappen had ik hier ook last van. Elke keer was ik bang dat het fout zou gaan.. Niets is minder waar ;) Ben alweer ruim 13 weken zwanger. Misschien helpt het als je je buik een beetje gaat masseren met olie? Verder van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hellaas wil ik even doorgeven...Dat ik vanacht in het ziekenhuis heb gelegen. En dan ik waarschijnlijk een buiten de baarmoeder zwangerschap heb...Zeker zijn ze nog niet....morgen horen we meer

Terug
Bovenaan