zwanger?

hallo, ik ben nieuw hier en wellicht kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag. De kans bestaat dat ik zwanger ben, maar ik kan pas eind deze week testen. vandaag zou ik eigenlijk moeten gaan menstrueren, maar tot nu heb ik alleen maar vreselijke kramp maar geen bloed verlies (een beetje gisteren, in de afscheiding). alle syptomen die ik voel komen overeen met zwangerschap, maar ook met menstruatie klachten. heeft iemand hier ervaring mee? het wachten duurt zo lang !!

Hoi, ja velen hebben hier ervaring mee de klachten lijken ook veel op een gewone menstruatie. We kunnen er dus ook niets anders over zeggen dan testen! Waarom moet je tot het einde van de week wachten eigenlijk? Je kunt testen vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden.
succes met wachten ook al is het nog zo moeilijk...

Je kunt inderdaad een vroege test halen, die kun je al doen 4 dagen voor je menstuatie. Maar vaak is het hcg-hormoon dan nog te laag. Ik heb ook van allerlei symtonen en denk dat het raak is, maar ga pas testen als ik overtijd ben, dan is je hcg-hormoon ook wat hoger dus dan weet je het gelijk!

Succes en laat het even weten!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan