zwanger?

hallo, ik ben nieuw hier en wellicht kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag. De kans bestaat dat ik zwanger ben, maar ik kan pas eind deze week testen. vandaag zou ik eigenlijk moeten gaan menstrueren, maar tot nu heb ik alleen maar vreselijke kramp maar geen bloed verlies (een beetje gisteren, in de afscheiding). alle syptomen die ik voel komen overeen met zwangerschap, maar ook met menstruatie klachten. heeft iemand hier ervaring mee? het wachten duurt zo lang !!

je kan nu ook al testen hoor geeft je mischien duidelijkheid maar de teleurstelling kan groter zijn als het niet zo is , ik zou dan wel test van clear bleu doen

groetjes

Het beste is om er niet teveel aan te denken, je zegt zelf dat je gister de menstruatie had moeten hebben, dat wil niet gelijk zeggen dat je nu zwanger bent... maar hoe meer je je er mee bezig houd hoe langer je menstruatie weg kan blijven.

en lichaam zit raar in elkaar.. probeer je op iets anders te focussen, en wie weet wat er dan uit komt ;-)

Tja is best lastig, de enige mogelijkheid is toch testen. Ik dacht zelf namelijk ongesteld te worden, was chagie, zere borsten, maar was dus echt zwanger. Kortom symptomen kunnen overeen komen!!

Terug
Bovenaan