Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Wij zijn nu sinds twee maanden weer aan het proberen om zwanger te raken van een derde kindje. Volgende week is mijn nod, maar ik heb vandaag zo'n last van mijn onderrug/billen echt een zeurend moe gevoel en het straalt uit naar mijn benen. Ik denk dit te herkennen van mijn tweede zwangerschap, zou het nou al raak zijn? Ik hoop het alleen moet nog een week wachten tot vrijdag. Ik vind het toch weer erg spannend allemaal.

Hoi,
Hey das toevallig ik heb hetzelfde, alleen verloor ik deze week een beetje rose bloed bij urine en bruine afscheiding maar idd ook kramp.
Het is nu over en moet ook tot vrijdag wachten op een test.
Ongeduldig wacht ik af, jij ook denk ik.

groeten Marian

Hoi Marian,
Mischien is het dan toch een teken van een prille zwangerschap. Ik meen het ook te herkennen toen ik net zwanger was van onze oudste. Maar ja ik weet ook dat je lichaam je soms voor de gek kan houden dus probeer er nog maar niet teveel mee bezig te zijn, en wacht maar rustig af. Nou ja rustig.. Hopelijk weten we allebei volgende week om deze tijd meer!

Groetjes Mar

spannend hoor

ik zou volgens de menstuatie kalender rond 12 april mijn eisprong hebben aangezien ik een langere cyclus heb
maar nu heb ik vorige weekend last van steken gehad in onderbuik dacht dat het een eisprong was dus nu is het afwachten
heb sinds gister veel last van mijn borsten (had ik bij mijn 1ste zwangerschap ook heel erg) en heb last van mijn onder rug
en was vant weekend in de nachtdienst misselijk dus wie weet
als ik een cyclus had van 28 dagen dan zou ik vrijdag weer mijn nod hebben maar daar reken in niet op omdat ik de vorige keer ook 6 weken er tussen had

spannend hoor

ik zou volgens de menstuatie kalender rond 12 april mijn eisprong hebben aangezien ik een langere cyclus heb
maar nu heb ik vorige weekend last van steken gehad in onderbuik dacht dat het een eisprong was dus nu is het afwachten
heb sinds gister veel last van mijn borsten (had ik bij mijn 1ste zwangerschap ook heel erg) en heb last van mijn onder rug
en was vant weekend in de nachtdienst misselijk dus wie weet
als ik een cyclus had van 28 dagen dan zou ik vrijdag weer mijn nod hebben maar daar reken in niet op omdat ik de vorige keer ook 6 weken er tussen had

Ik zal nog even reageren. Ik had na vorige week maandag nog een paar dagen last van de rug en van een been, kon bijna niet lopen en had ook totaal geen uithoudingsvermogen. Verder heb ik de hele maand door last van m'n borsten en noem maar op. Maar toch is donderdag mijn menstruatie begonnen. Dus niet zwanger helaas en op voor ronde drie. Maar wat kan je lichaam je toch voor de gek houden.

Ik zal nog even reageren. Ik had na vorige week maandag nog een paar dagen last van de rug en van een been, kon bijna niet lopen en had ook totaal geen uithoudingsvermogen. Verder heb ik de hele maand door last van m'n borsten en noem maar op. Maar toch is donderdag mijn menstruatie begonnen. Dus niet zwanger helaas en op voor ronde drie. Maar wat kan je lichaam je toch voor de gek houden.

Terug
Bovenaan