zwanger

Hoi meiden,

Ik ontplof bijna... moet het namelijk even kwijt...
Gisteren getest en ik ben zwanger!

Kan of beter gezegd willen we het nog niet vertellen maar willen we daarmee wachten tot ik positie kleren aan 'moet'.
Bij daniel was dat 10 weken en hebben we het toen verteld aan de familie.
Had de woensdag de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moest worden, en do was ik het nog niet... testje gehaald en gewoon zwanger!

Ben er echt hartstikke blij mee!
Zie er ergens klein beetje tegenop omdat ik bang ben dat ik weer depr word na de bevalling...
Maar jah.. dat is pas over 9 maanden.

Manlief had do de hele dag al zitten denken... ze is niet ongesteld geworden gisteren, zou ze zwanger zijn? hihi, die schat!

Liefs Marina

ps; fijn dat ik het hier wel kan schrijven, hihi
ben ik het toch even kwijt!

He, van harte gefeliciteerd!!!! Leuk dat ik de eerste hier ben die jullie mag feliciteren!
Ik snap dat je bang bent voor nog een depressie, maar het grote verschil is dat je er nu op voorbereid bent, niet gaat afwachten en weet wat je kan doen om er bovenop te komen.
Bij mij was het de tweede keer lang niet zo heftig als de eerste keer en veel sneller onder controle. Deze keer ben ik wel echt bezig met een actieplan om het te voorkomen. Ik ga geen borstvoeding geven, ik heb het idee dat de hormonen die daarbij door mijn lijf stromen het erger maken. Bovendien hoop ik meer rust te hebben, omdat niet alle voedingen van mij afhankelijk zijn en ik dus rustig kan gaan slapen, zonder het idee dat ik over een paar uur weer moet voeden.
Mijn Hb wordt goed in de gaten gehouden en nu ook na de bevalling, het schijnt dat vrouwen met een laag Hb een grotere kans op depressie hebben.
Ook ga ik na mijn bevalling vit. b6 slikken, dat kan depressies voorkomen. En voor mijn bevalling alvast een gesprek met mijn huisarts.
En mocht het weer gebeuren, dan weet ik dat ik gelijk aan de bel moet trekken en weer met medicijnen moet beginnen.

Hoi Marina

Van harte gefeliciteerd joh leuk hoor!!!!
Ik had vanmorgen het al gezien bij onderwerp zwanger op de andere forum, en toen twijfelde ik of jij het was
Want daar had je ondertekend met mini en hier schrijf je altijd marina dus kwam ik even aan het twijfelen.
Wanneer denk je ongeveer uitgerekend te zijn?

Geniet maar lekker van de zwangerschap hoor.
Soms heb ik ook erg mijn twijfles of we wel een tweede kindje aan kunnen maar dat zullen de hormoontjes dan wel zijn.hihi

Groetjes Willy

heyhey

van harte gefeliciteerd!!!
waren jullie er bewust mee bezig?

hey meid, geniet van je zwangerschap en niet aan die depressie denken! je weet nu hoe en wat, waar je op moet letten en wat je moet doen dus dat gaat helemaal goed komen.

liefs, do

Hoi meiden,

echt top dat ik het hier kwijt kan... zo kan ik er toch over praten!

@do; nou we dachten er steeds over na, maar zag er iedere keer tegenop, na een gesprekje met de huisarts over evt depr en met haar adviezen zijn we er voor gegaan.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan