zwanger

A

Anoniem

Guest
Hey dames.
Heb vandaag 2 testen gedaan. en ze zeggen beide dat ik zwanger ben. Kan het nog niet echt geloven.
Denk dat ik paar dagen wacht en dan weer ga testen. (erg he)
Hoop dat jullie ook allemaal snel een positieve test in handen hebben.

Groetjes Jolien

Gefeliciteerd!!!!!

Niks is zo leuk als een positieve zwangerschapstest.

Ik heb de vorige keren wel 5x getest, ik wist het wel zeker maar vond het gewoon leuk (en ik had ze nog in huis liggen)

Gr.

Hey,

Gewoon lekker op deze test vertrouwen! Positief is positief. Je bent zwanger!!! Hieperdepiep!!! YES! Holladijee!!! Heerlijk gevoel hè?

Van nogmaals testen word je alleen maar onzeker. Straks heb je net een test waar een foutje in zit en jij bent gelijk helemaal doodsbenauwd dat het niet goed zit. Deze 2 testen zijn duidelijk, laat dat je zekerheid zijn. En het kost nog eens veel geld ook.

Wil je toch testen, test dan zowiezo met ochtendurine en ga van tevoren niet heel veel drinken want dan kan het zijn dat je te weinig hormonen in je urine hebt... zo blijft je een teleurstelling bespaard.

Geniet van deze positieve testen en kijk daar de hele week maar op... echt waar... ik zou het afraden nogmaals te testen. Dan blijf je bezig. Ik heb het de eerste keer ook gedaan. Voor mijn eigen zekerheid... wel 7 testen gedaan. Ik werd er zo onzeker van. Het werd uiteindelijk een miskraam, voorkomen kun je dat niet, je test is toch wel positief.
De tweede keer heb ik 1 keer getest en die was positief... daarna niet weer getest en heel vaak op die test gekeken.

Ik hoop ook snel weer zwanger te zijn. Het is zo'n geweldige ervaring. dan hoop ik ook maar 1 keer te testen. hooguit twee keer. Maar meer niet.

Geniet ervan meid.... wat een geschenk!

van harte gefeliciteerd, ik zou ook inderdaad net als wat bloempje zegt niet nog een keer testen, 2x positief is gewoon positief je moet er gewoon lekker van genieten!!!

groetjes
Kaatje

Terug
Bovenaan