zwanger

Hey dames

Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Terwijl we net in de molen zaten van onderzoeken bij de gyneacoloog. Dus we zijn heel erg blij.
Maar ik ben wel heel onzeker, Heb af en toe een zeurend gevoel onder in de buik. Vooral aan de rechterkant. Kennen jullie dit?

Groetjes jolien
 
Hee Gefeliciteerd meid! Fijn dat het zo zonder verdere onderzoeken gelukt is!
Maak je niet te veel zorgen ik heb alle soorten buikpijn gehad. Heb zelfs nu (ben 17 weken) nog last van mensturatie pijn soms.
Geniet ervan!
xxx
 
Hoi Jolien,
van harte gefeliciteerd! en wat heerlijk dat je nu zomaar kan stoppen met die medische molen!ik had ook veel buikpijn en zelfs bloedverlies,maar ben inmiddels bijna 36 weken zwanger!
Sterkte met je onzekerheid, als je wat verder bent zakt het wel, hoop ik voor je!
Liefs,
 
Gefeliciteerd natuurlijk.
Wat heerlijk dat het zonder de MM is gelukt!

Dit steken in je buik hebben vrijwel alle zwangere. Niets om je druk over te maken.

Geniet lekker van je zwangerschap!

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
HI Jolien

Gefeliciteerd! Wij zaten ook net in molen...waren net op het punt om te gaan beginnen met ICSI...en nu spontaan zwanger! Heerlijk he, wat een wonder!

Pijntjes en steekjes zijn vrij normaal. Kan al vroege bandenpijn zijn of uitzetten van de baarmoeder. In het begin ook heel veel last van mn darmen gehad...
 
Hoi Jolien

Gefeliciteerd! Maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat constant gehad, een soort van menstruatiepijn. En nu heb ik het wel minder, maar heb af en toe ook wel aan 1 kant van de buik een beetje steken. En heb vorige week de echo gehad, en alles wat goed.

groetjes
 
Terug
Bovenaan